{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 22 november 2012

Club (3)

Club

Ook deze week hadden Lydia en ik weer club. Zoals altijd heel veel te bespreken! Verder is er ook wat gehandwerkt. Lydia gaat zeer voortvarend op vier pennen. De polswarmers heeft ze af! Helaas heb ik er geen foto van. Haar volgende project: sokken. 
Zelf was ik bezig met het project Sinterklaas, waar ik al eerder een blog aan gewijd heb. 
Dit is de stand van zaken: 

Lydia heeft een patroon uitgeschreven van hele leuke vlaggetjes die ze gemaakt heeft voor in de winkel van Katrein Kunst. Dat patroon komt binnenkort op deze blog en de website www.debreimeisjes.nl! Ik laat vast een foto zien van een deel van de vlaggetjes:



Verder nog wat ideetjes doorgenomen voor onze volgende workshop, die al helemaal volgeboekt is! Zo leuk! Ik ga snel verder met uitwerken van de ideetjes!

Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

2 opmerkingen:

  1. Wat een druk leven! en al die projectjes, tof! Ben benieuwd om het sint-project af te zien en wat zijn die vlaggetjes leuk....
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niets zo leuk dan workshops die volgeboekt zijn. Dan weet je waar je het voor doet, al die mooie werkjes krijgen dan een doel...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen