{ 'anonymize_ip': true }

maandag 12 november 2012

Patroon testen

Patroon testen


Sinds een tijdje test ik wel eens patronen voor Sascha van de blog sascha-lovetoknit. Vorige week kwam er weer een berichtje van Sascha. Deze keer met een breipatroontje voor een babyslofje. Echt een leuk projectje dat zelfs voor iemand die net begint te breien goed te doen is! Zie hier het resultaat:

Een vriendin van mij is net Beppe (=oma) geworden van een kleindochter, dus ik geef ze aan haar. En ik denk dat het misschien ook wel wat is voor de gebreide poppen. Dat ga ik beslist nog eens uittesten! 
Hier is nog even de directe link naar het patroon van Sascha!

Liefs van De Breimeisjes!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Akkelien. Ik wil je ook even op je blog vertellen dat ik blij verrast was met de sokjes en de leuke kaart.
    Ze passen Zoë goed . Ze gaan nog wel snel uit. Misschien moet ze nog net iets groter worden.
    ( en jij vond al dat ze klein waren :) )
    Bedankt. Liefs Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel blij dat ze passen! Ik heb het bandje wel drie keer overnieuw gedaan, omdat ik bang was dat het te strak was!

    BeantwoordenVerwijderen