{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 4 december 2012

Brei-avond

Brei-avond

Gisteravond was onze "brei-avond" in de huiskamer van Katrein Kunst. Heel gezellig! We zaten helemaal vol. Nu had ik al wat last van mijn stem en uiteraard heb ik weer heel veel gepraat.... Het is maar goed dat ik bij 't bloggen niet hoef te praten! ;-)

We zijn de workshops begonnen als brei-avonden. In de praktijk wordt er voornamelijk gehaakt. De Breimeisjes kunnen toevallig ook prima haken en we zorgen dan ook altijd voor wat brei- én haakpatronen. 



Deze avond hadden we gezorgd voor patronen in de Kerstsfeer, maar iedereen mag zelf weten waar ze mee bezig gaat. Gisteravond waren er ook echte beginners en aan het eind van de avond waren ze toch al aardig goed op weg met lossen, vasten, stokjes en zelfs dubbele stokjes! 


Op deze foto wat sterretjes gehaakt naar het patroontje dat wij vonden via de inspirerende blog blij-dat-ik-brei.blogspot.nl. Hier vonden we ook het briljante idee om naaigaren mee te haken bij het haakkatoen. 
We gaven aan al vrouwen op de workshop vast een nieuwjaarskaartje mee mét zo'n lief sterretje. Wij hebben er als extra nog een belletje aan gehangen, maar je ziet op de foto hierboven dat je ze ook met andere versiersels kunt "pimpen". 


De eerstvolgende workshop is op 14 januari. Die avond zit ook al vol! Mocht je belangstelling hebben, meld je dan toch aan. Er zijn al wat aanmeldingen en we kijken of we een extra avond gaan organiseren! 

En nog wat: we hebben het patroontje vertaald. Wie belangstelling heeft, mag het laten weten!

Liefs van De Breimeisjes!

2 opmerkingen:

  1. Lijkt me altijd gezellig daar bij jullie en wat een toffe ideetjes. En je gaat met resultaat naar huis, geweldig! Niet moeilijk dat jullie zoveel succes hebben :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spijtig dat het zo ver is, want anders kwam ik eens af. Het lijkt mij daar best een vrolijke boel...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen