{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 22 januari 2013

Reactie


Reactie

In een eerdere blog had ik het over mutsjes voor Save the Children. Afgelopen week kreeg ik een heel aardige mail van iemand van die organisatie, dat ook ons mutsje was aangekomen in het grote pakhuis. Ik had er een kaartje bij gedaan van De Breimeisjes en zo had ze gezien dat ik er ook een blogje aan gewijd had. Ze stuurde nog twee foto's mee en die wil ik graag even delen:




Je kunt nog steeds mutsjes opsturen voor dit goede doel! Bij Karin aan de haak kun je hier alle informatie vinden over de actie. Met de huidige ijzige kou is het goed in te denken dat zo'n simpel mutsje heel veel kan betekenen!

Liefs van De Breimeisjes!



3 opmerkingen:

  1. Zo te zien zijn er al aardig wat mutsjes gebreid of gehaakt. Mooi initiatief.
    Wat goed dat je bij je muts een kaartje hebt toegevoegd, zo krijg jij ook een leuke reactie terug.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn al heel wat mutsjes toegekomen zo te zien. Een heel mooi goed doel alweer.
    Succes ermee!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij van Save the Children vonden het ook heel erg leuk om jullie mutsje + blog aan te treffen! Ontzettend leuk dat jullie op deze manier aandacht hebben besteed aan de actie!

    Hartelijke groet,
    Santa Hissink

    Save the Children
    www.savethechildren.nl/breien/

    BeantwoordenVerwijderen