{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 15 februari 2013

Club en hele leuke post

Club en hele leuke post

Dit jaar is onze club tot nog toe iets minder frequent. Dat is wel vaker zo, dan besluiten we zelfs wel eens serieus om voortaan nog maar eens per twee weken af te spreken en dan kan het ook zomaar weer zo zijn dat we minstens één keer in de week club hebben! Volgende week is het vakantie hier en dan hebben we zeker weten geen club. Ik neem zelf ook "blogvakantie", hoewel ik het niet helemaal uitsluit dat ik nog wel een blogje plaats. We zullen het wel zien!
Gisteren hadden we in ieder geval wel club en omdat het op Valentijnsdag was, had het andere Breimeisje een heerlijke Valentijnscake gebakken die heerlijk smaakte bij de koffie/thee!


Het andere Breimeisje is aan de haak, het wordt een pinguïn, en ik had m'n poppenbreiwerk mee. Ik ben begonnen met het tweede been. Daarover binnenkort meer in een poppen-blog! Wil je wel vast meer weten over het breien van poppen, kijk dan even hier.

's Middags bracht de postbode nog hele leuke post!

Een mooie enveloppe voor tante Akkelien! Van nichtje Elina. Een lieve kaart erin én cadeautjes:


(Let ook op het leuke "Breimeisjes-papier"!) En in de cadeautjes zat dit:


Op haar verjaardag, begin februari, ze werd 9 jaar, kreeg Elina van ons een doos met handwerkspullen, o.a. een soort van knoopster en een weefraam. En ze is dus al aan de slag geweest! En als trotse tante wil ik deze cadeautjes graag even laten zien in deze blog. Dankjewel, Elina, ik ben er blij mee!

Heel fijn weekend gewenst voor iedereen én een fijne voorjaarsvakantie!

Liefs van De Breimeisjes!

6 opmerkingen:

  1. Hele fijne vakantie! Wat een leuke post, jij hebt wel een crea familie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig clubje, wel makkelijk als je met twee ben kun je nog eens schuiven in tijd e.d. Maar wel door blijven gaan hoor!
    En wat heeft je nichtje dat prachtig gemaakt zeg. Heel erg leuk
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zit duidelijk in de familie, die creativiteit, fijne voorjaarsvakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aha, die pinquin uit het boekje ken ik. Ja ik heb dat boekje ook...
    Ben benieuwd naar het vervolg van je pop. Misschien volgende week dan niet omdat het vakantie is. Ai, ai, en ik heb zo weinig geduld.
    Leuke post heb je gehad. Je wordt verwend met mooie creaties van je nichtje.
    Geniet van je vakantie en tot...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Post is altijd leuk, maar zulke post helemaal. Fijne vakantie ,ben benieuwd naar de pop, pinguin begint al te lijken, vakantie groetjes van Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent weer verwend Akkelien met zulke leuke post! Maar je mag terecht trots zijn op wat Elina al gemaakt heeft met jullie cadeautje!
    Heel benieuwd naar je pop, ik zou ook graag beginnen maar moet eerst nog een paar dingen afwerken, nog eventjes.
    Geniet van je vakantie.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen