{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 12 februari 2013

Poppen breien, pop 2 (1)

Poppen breien, pop 2 (1)


Dinsdag is heel vaak "Arne & Carlos"-dag op de blog van Wieke van Keulen. Op dit moment is dat ook het geval bij de blog van Daniëlle. En vanaf vandaag doe ik voorlopig ook mee. Ik ben namelijk eindelijk begonnen met m'n tweede pop! Ik heb het net nagekeken: mijn eerste pop was klaar in november. (Hier kun je haar zien!) Dat is al weer even geleden! Toen ik die pop breide, had ik het boek van de bibliotheek. Het is zo'n leuk boek, dat ik het toch zelf gekocht heb. 

Nu ontdekte ik dat er ook een sokkenpatroon in staat. Mijn nieuwe pop krijgt blote benen en ik ga sokken voor haar breien!
Er is nog niet veel te zien, want ik ben echt nog maar net begonnen: 


Wordt vervolgd!

Liefs van De Breimeisjes!

3 opmerkingen:

  1. Dus het wordt weer een mevrouw! Ben benieuwd, ik vind je andere pop in ieder geval erg leuk. Volgens mij is het wel een heel project!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hei Akkelien, ook ik ben alvast begonnen met de outfits voor mijn pop! De pop volgt later, ik had verkeerde wol gekocht en moet nog andere halen... Het boek kreeg ik met kerst cadeau en het jeukt almaar meer om er dingen uit te maken, zeker nu er elke dinsdag die updates komen bij wieke en daniëlle, dat werkt aanstekelijk :)
    Ben benieuwd naar wie jij tevoorschijn gaat toveren.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joepie, er is terug gestart met het breien van een nieuwe pop. Wat ben ik weer nieuwsgierig. En groot gelijk heb je dat je het boek zelf hebt gekocht. Je gaat er nog veel plezier aan beleven. Ja dinsdag is een echte A&C dag aan het worden.:-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen