{ 'anonymize_ip': true }

maandag 25 februari 2013

Raam (2)

Raam (2)

Heerlijk, een weekje vakantie! Ik heb ondertussen nog wel regelmatig rondgekeken in blogland en nu heb ik ook wel weer zin om wat te bloggen! 
In deze week heb ik best veel gebreid en toch heb ik eigenlijk niks gedaan voor mijn "vervolgverhalen". Voor de blog van morgen, over de nieuwe pop, kan ik nu nog snel wat doen en gelukkig had ik al wat klaar om m'n wilde raam iets aan te kleden!

Een gebreid lieveheersbeestje, het patroon komt uit het boekje "100 bloemen om te haken en te breien" van Lesley Stanfield.



Inmiddels ben ik een bloempotje aan het breien. Ik was eerst van plan om een bloembak te doen, maar door een reactie bij mijn vorige blog over het raam bedacht ik dat bloempotjes toch leuker is! Altijd leuk, jullie reacties! Dat brengt weer nieuwe ideeën!

Vanavond hebben De Breimeisjes weer een workshop bij Katrein Kunst, daar hebben we veel zin in. Heb ik gelijk een soort van generale voor vrijdag, want dan ga ik de workshop op de school van zoon doen, voor het goede doel. Hierbij nog even de link voor wie meer wil weten of zelfs een workshop of masterclass wil boeken.

Liefs van De Breimeisjes!

3 opmerkingen:

  1. Schattig het lieveheersbeestje op het raam geeft net weer even iets meer he!!
    Succes met je bloempotjes ik zie ze wel langs komen op je blog toch?
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet er maar opkomen, een lievenheersbeestje... Jij brengt gewoon de lente al in huis. Heel goed idee. En nu nog bloempotjes. Ik kijk er al naar uit.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee! De gelukspoppetjes in rood/wit/blauw vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen