{ 'anonymize_ip': true }

maandag 18 maart 2013

Na het weekend

Na het weekend


Deze maandag geen update van het raam. Even bijpraten over het weekend!
Zaterdag was ik aan de haak bij Katrein Kunst. Heel gezellig, thee en koekjes erbij, leuke aanloop.

Dit Breimeisje was tijdelijk "eimeisje", want ik was eitjes aan het haken :-) Inmiddels hangen er al wat in de etalage:
Naar het patroon van Jeanet blijk je allemaal leuke varianten te kunnen haken. Twee of meer kleurtjes, in de achterste lussen haken, dat levert steeds weer een ander eitje op. Ik voeg er zelf nog een lusje aan toe van zo'n dertig lossen. Dan kun je ze mooi ophangen. 
We hebben ook leuke pakketjes samengesteld met zes lekker frisse voorjaarskleuren. Leuk om bijvoorbeeld die eitjes van te haken!

En dan ben ik nog bezig geweest voor de workshop van vanavond. Helemaal in Paas-stemming heb ik er nog kleine "eitjes" bij gehaakt om de patroon-pakketjes compleet te maken.

Verder heb ik nog gehaakt aan m'n "everending project "(daarover later in deze week meer) en ik ben aan het breien met m'n pop. Dat is voor de blog van morgen! 

Liefs van De Breimeisjes!

5 opmerkingen:

  1. Ja Akkelien, heb jij een druk weekend achter de rug. Goed idee om paaspaketjes te maken. Jij bruist weer van de ideeën. En het mooie is dat je dat met ons deelt.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ha, dat klinkt niet of je je verveelt! Leuk om te doen het haken van eitjes! Lekker snel tussendoor. Leuk pakketje zo, mooie kleurtjes, daar kan je wel wat mee.Fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoveel inspiratie en energie alweer Akkelien! Leuke vitrine met die paaseitjes in allerlei kleurtjes, top! De workshop zal wel geslaagd zijn met zulke voorbeelden!
    En je andere projecten de pop morgen, ben benieuwd!
    Groetjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag ze hangen toen ik vanmiddag door de scharnestraat liep! Gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat heeft Katrein weer leuke etalages, hé! Jammer dat ze maandag niet open is!

      Verwijderen