{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 18 april 2013

Even tussendoor

Even tussendoor


Het is al eer iets voller op "mijn bank", ik ben weer met wat projectjes bezig, maar ik kan nog niet zoveel laten zien. Dat komt allemaal nog. 


Ik ben o.a. gelukspoppetjes aan het maken. Er staan al heel veel op de site! Kijk hier.
Bij Katrein Kunst zijn alle pakketjes verkocht om zelf koning Willem-Alexander en koningin Máxima te haken. Ik ga nog een paar maken! Er hangen nog wel twee paartjes in de etalage, die zijn nog wel te koop.


Wat ik nog even wilde delen: deze leuke mandjes vond ik bij de Action. Ik heb ze aan mijn schoonouders gegeven met plantjes voor buiten. Even een gaatje erin prikken en dan zijn ze heel goed bruikbaar als bloempot. Ik heb zelf ook alle kleuren aangeschaft, maar weer nog niet wat ik er mee ga doen.

Morgen weer even een blogje met handwerkjes is de bedoeling! 

Liefs van De Breimeisjes!

4 opmerkingen:

  1. We wachten het geduldig af Akkelien.
    En die mandjes zijn idd erg leuk
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We zien het wel verschijnen, ook hier is het weer zover :) Met die nieuwe boekjes jeukt het weer en ben ik gisteren toch ook maar weer iets anders begonnen en gisteren heb ik nog een laatste stuk kast opgeruimd en meer dan 10 onafgewerkte borduurwerkjes gevonden, zucht, ik leer het nooit om aan 1 stuk te beginnen en dit af te werken en dan pas een nieuw te starten...
    Leuke mandjes, zou ik ook eens gaan kijken?
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, zoveel ideeën en maar twee handen om die te maken...
    't Is niet eerlijk verdeeld hé.
    Ben benieuwd voor morgen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die bank van jou lijkt wel heel veel op die van mij, met al die werkjes! Meestal dump ik de werkjes 's avonds trouwens in mijn grote kast: deur dicht en je ziet er niets meer van en ik kan het zo weer pakken :)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen