{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 4 juni 2013

Pop drie (2)

Pop drie (2)

Op dit moment besteed ik de meeste "handwerktijd" aan pop nummer drie. (Klik hier voor de eerste blog over deze pop.) Omdat ik deze pop in opdracht brei, wil ik er nu geen "maanden" over doen. Ik hoef bovendien helemaal niet over kleuren na te denken, omdat ik "Sissel" uit het boek brei. En Sissel heeft een rood shirt aan:


Haar armen zijn ook al zo ver:

Ondertussen ben ik toch vast met de kleding begonnen: de lichtgele trui:


In dit geval brei ik het precies volgens het boek, dus na de boorden over op pennen nummer drie. Het schiet al lekker op. Ik heb vast een bol garen gehaald voor de haren: roze! Volgens het boek wil Sissel geen grijze muis zijn. Het wordt een kleurige dame!

Nog even wat links naar collega-bloggers waar zeer waarschijnlijk ook poppennieuws is: Daniëlle, Rita en Wieke.

Liefs van De Breimeisjes!

3 opmerkingen:

  1. Ja, je pop vlot nu goed hé. Het wordt een fleurige meid. Laat het grijs maar voor de muizen!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je pop vordert enorm snel Akkelien! En zo fleurig aangekleed! Je hebt gelijk dat je geen grijs erbij neemt, dat is toch wel echt een "muizenkleur" :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zit overigens wel wat grijs in de gestreepte benen, Rita!

      Verwijderen