{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 2 augustus 2013

Vakantie

Vakantie


De afgelopen weken waren mijn blogs enige tijd van te voren in de planning gezet. Dit Breimeisje ging namelijk met man en zoon op vakantie. En daar was dan wel wifi, maar een beetje blogvakantie is ook wel fijn. Inmiddels ben ik weer thuis en nu ga ik weer aan de slag, al blijf ik het deze maand zeker nog beperken tot drie blogs in de week, maandag, woensdag en vrijdag.

Ik begon deze zomervakantie met mijn "Feestje!", de give-away ter ere van de 50 volgers. Inmiddels zijn het er al flink wat meer! Wat leuk, van harte welkom aan alle nieuwe volgers en voor iedereen die wel eens langs komt, geldt:
Wat fijn dat jullie er allemaal zijn!

Nu even wat over de vakantie. Heerlijk! Wij waren in Bretagne en vooraf twee nachten in Normandië. Mooie gebieden, heerlijk vakantiehuis, mooi weer. Eén van de redenen dat het daar zo heerlijk was, was dit natuurlijk:


Ja, dat is ons bekend! Wij voelden ons helemaal thuis! Kijk maar hier!
We mochten gebruik maken van dit tuintje en aten sla, dronken muntthee, en verder konden we aardbeitjes snoepen en was er bijvoorbeeld bieslook en peterselie. Heel leuk, deze mini-moestuintjes!

Heb ik gehandwerkt? Ja, daar laat ik komende week zeker nog wat van zien!
Ik zag ook wat leuke handwerkjes en die laat ik nu even zien:




Deze gehaakte gordijnen zag ik in etalages van diverse winkels. Heel apart, vooral die onderste, met die draden ertussen! Ik vond het leuk genoeg om het op de foto te zetten! Je kunt mooie dingen maken met filethaakwerk. (Link naar mijn gehaakte gordijn.)

Voor dit moment stop ik er weer even mee. Heel fijn weekend gewenst voor iedereen! Beetje rustig aan met de hitte!

Liefs van De Breimeisjes!

3 opmerkingen:

  1. Prachtige omgeving zowel Normandië en Bretagne,en ja als je het wil zien kopje overal leuk handwerk tegen geniet nog even na gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo wat zalig zo een mini tuintje op verlof. En de foto's van het handwerk zijn echt prachtig. Dat wordt daar precies nog volop gedaan.
    Geniet van je weekend
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom terug, je hebt duidelijk een leuke vakantie achter de rug! Ben benieuwd naar je creaties die je gemaakt hebt, de gordijntjes zijn prachtig, dacht eerst dat ze gekantklost waren, maar ze zijn dus gehaakt :) prachtig!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen