{ 'anonymize_ip': true }

maandag 23 september 2013

Club en zo



Club en zo

Vorige week maandag had ik club, met Lydia. We proefden o.a. de boterappelkoek (recept vind je hier) voor, die ik gebakken had voor de workshop die avond. Tot mijn verrassing had Lydia een cadeautje voor me:


Ze vond dit wel echt een kop voor een Breimeisjes. Een heel geschikt kopje voor wat ik vond op de blog van Rita:

Ik had haar gevraagd om een kaart voor me te maken. Een nichtje van mij is namelijk zwanger en ik wilde haar wat sturen. Lydia kan voorlopig niet haken en breien tot haar grote spijt. Gelukkig kan ze nog wel mooie kaarten maken:


En ik stuurde nog een mini-gelukspoppetje mee:


Ik gebruikte het garen dat ik ook al gebruikt had voor die babysokjes die ik vorige week 
gebreid heb.

En 's avonds was het weer heel gezellig tijdens de handwerkavond: de koek ging bijna op!


Volgende week, op 30 september, hebben we de volgende handwerkavond alweer. Hoog tijd voor ......  club

Liefs van De Breimeisjes!


2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooie tas!!! Zo toepasselijk, dat heeft Lydia goed gezien. Zij heeft trouwens een hele mooie kaart gemaakt. Jullie hebben weer een fijne dag gehad, das duidelijk :-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was weer gezellig op het clubje! Je kreeg een hele mooie tas waarin mijn receptje perfect past :) En Lydia kan hele mooie kaarten maken, kan ze toch nog wat hobbyen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen