{ 'anonymize_ip': true }

maandag 9 september 2013

Portemonneetje

Portemonneetje


Zoals ik vrijdag al vertelde, heb ik wat dingen uitgetest voor Katrein Kunst. Ik heb al wat laten zien, maar er was nog meer. We hadden namelijk ook van die beugeltjes meegenomen waar je een portemonneetje aan kunt maken. En met nieuwe garens ging ik aan de slag.
Het garen is van Scheepjeswol, Larra batik, dat is mooie geméleerde katoen, in dit geval verlopend van wit, via grijs naar zwart. Dit is gecombineerd met af en toe een glimmende toer van Lizzy, ook van Scheepjeswol. Er zijn meer mooie kleuren van deze garens!




Ik vraag me alleen af of ik het portemonneetje goed aan de beugel vastgezet heb... Moet het ook aan die rondjes aan de zijkant vast? Wie het weet, mag het zeggen! Ik heb wel op diverse blogs gekeken, maar vond geen duidelijk antwoord. 
Het patroon is overigens gebaseerd op wat ik hier vond. En ik versierde het met een gehaakt bloemetje, een glanzend hartje van Lizzy, de bloemblaadjes weer van die Larra batik

Liefs van De Breimeisjes!


3 opmerkingen:

  1. Ik vind het een kei leuk modelletje van en portemonneetje. ik heb het ook al gemaakt en ik heb het genaaid tot waar de gaatjes zijn. Je laat de zijkant iets open. Ik denk dat je portemonneetje dan ook beter open en toe gaat. Die in de winkel hebben dat ook. Dat is wat ik ervaren heb... of het zo moet???
    O ja, kan je de andere kleuren ook p je blog laten zien. ik ben altijd toch zo nieuwsgierig...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Omdat het winkeltje van Katrein Kunst piepklein is, hebben wij maar twee kleuren van ieder ingekocht. Wil je meer kleuren zien, dan zou je even kunnen googlen op "Scheepjes Lizzy" en "Scheepjes Larra batik".

      Verwijderen
  2. Je hebt een heel leuk portemonneetje gehaakt! Volgens mij heb je het goed gedaan hoor! Zelf heb ik nog geen gemaakt, maar je geld zal er toch niet uitvallen. Heel mooi opgesmukt met het bloemetje!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen