{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 16 oktober 2013

Granny's haken voor kinderhulp

Granny's haken voor kinderhulp


In mijn mailbox vond ik een berichtje met de vraag of ik wilde aanhaken bij een actie voor 
Nationaal Fonds Kinderhulp. 
Ik neem aan dat meer mensen in blogland een dergelijke mail ontvangen hebben en ik denk dat er op meerdere blogs aandacht geschonken gaat worden aan deze actie en ik doe daar ook aan mee.
Het is de bedoeling dat zoveel mogelijk mensen granny's gaan haken en dat deze uiteindelijk terecht komen in de Brabanthallen, tijdens het evenement "Kerstcreaties". Daar worden er dan dekens van gemaakt! 



Leuke en sympathieke actie! Daar willen wij van De Breimeisjes best even voor haken!

Voor nog meer informatie over deze actie, klik hier.

Liefs van De Breimeisjes!

5 opmerkingen:

  1. ik ben ook al druk bezig ;o) we gaan zelfs met een groepje haken om zo veel mogelijk blokjes te maken.....ik vind het super dat het nu eens voor Nederlandse kinderen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes met de actie.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes aan de inrichters van de actie! En tof dat jullie zo in actie schieten voor de kinderen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Dames,
    Jullie post is binnen erg leuk dat de actie ook via jullie blog gepromoot wordt. kijk op facebook Colours.of.life.workshops voor alle moois.
    Bedankt dames, er komt heel veel binnen uit heel Nederland, top!

    BeantwoordenVerwijderen