{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 24 oktober 2013

Project klaar!

Project klaar!


De Elise-sjaal is klaar! Ik heb de sjaal weer gefotografeerd op de picknicktafel en je kunt zien dat de sjaal behoorlijk groot is geworden.


Echt wel groter dan mijn eigen blauwe sjaal!



Deze keer had ik ook genoeg garen om er een rand omheen te haken. Ik vond op het inspirerende wereldwijde web een variant met een groepje van zeven stokjes aan de buitenkant (kijk hier) en dat vond ik wel mooi! En aan de rechte bovenkant heb ik een toer vasten gehaakt.



Dan kan ik nu verder met de sokken!

Liefs van De Breimeisjes!

5 opmerkingen:

  1. Dat heb je weer snel af gekregen zeg. Ziet er prachtig uit.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gedaan seg !!! En een sjaal mag best wat groot zijn. Dan kan je er zo lekker inwikkelen...
    Grtjs
    Daniêlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De sjaal ziet er weer prachtig uit, lekker ruim, dan kan je er heerlijk in wegkruipen! Succes met je sokken, ik heb een volgende paar op de pennen staan :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super geworden! Ziet er lekker zacht uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zoooooo , wat mooi <3
    Dat heb je snel gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen