{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 12 maart 2014

Het feestje van deze blog



Het feestje van deze blog


Op 14 februari heb ik een blog geplaatst met een give-away, vanwege het feit dat ik zo in de wolken ben met (inmiddels al iets meer dan) 100 volgers. Deze blog is zeker zo'n 200 keer bekeken. Niet heel veel reacties: 13 stuks! Wel hele leuke reacties!
Ik had aangegeven dat ik graag een slinger voor iemand wilde maken en misschien zelfs meerdere.



De reactie van Fenna van de blog colour bleu sprak me direct aan, met haar heb ik direct contact opgenomen en binnenkort kan ik haar het resultaat sturen. Uiteraard zal ik het dan ook hier laten zien.
Update: Hier kun je het eindresultaat zien!

De reactie van Mieke van de blog ook nu en dan ging ook "werken" bij mij en ook met haar heb ik al contact gehad. Ik moet nog aan haar slinger beginnen, maar dat komt zeker goed!
Update: Hier kun je het eindresultaat zien!

Dan is er nog de reactie van Cathérine (zonder blog), die om een "dubbele slinger" vroeg. Ook met haar heb ik inmiddels contact gehad. Ik ben met de slinger bezig.
Update: Hier kun je het eindresultaat zien!

Dan nog de verrassing, het is dit setje dat ik kocht bij BDDesigns.

Vogel Setje

Van de 13 reacties gaf één persoon aan niet mee te doen voor de verrassing en dus bleven er 12 personen over. Ik heb deze personen "genummerd" en heb zo'n virtuele generator gebruikt.





Nummer 4, dat is Daniëlle! Jouw adres heb ik nog, je kunt binnenkort post verwachten, Daniëlle!
Update: Daniëlle heeft het pakketje ontvangen, je kunt het hier zien.

Heel erg bedankt allemaal, voor het meedoen, voor de leuke en inspirerende reacties! 

Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk verrassingspakket kan Daniëlle verwachten :-) Gefeliciteerd!
    Ik ben benieuwd naar de slingers die je voor de andere dames gaat maken, maar een feestje zal het sowieso worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo ik heb gewonnen. Wat een leuk bericht. Dankjewel. Ik laat je weten wanneer het is toegekomen :-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Daniëlle heeft gewonnen! Proficiat!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen