{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 20 juni 2014

Mini-gelukspoppetjes én Terschelling (4)



Mini-gelukspoppetjes én Terschelling (4)


Vandaag laat ik een paar mini-gelukspoppetjes zien op de blog. Ik maakte wat speciale variaties namelijk.
Voor de dochter van een vriendin, die geslaagd is voor haar Havo-examen:


Ik gebruikte heel veel van het gelukspoppetje van Annemarie Arts en paste het aan op de maat van mijn minigelukspoppetjes. Wel veel gedoe om er toch nog een kapsel bij te krijgen.... Ik vind ze het leukst als ze haar hebben en daarom hebben die mini-poppetjes zo'n knot. Maar dat leek me weer lastig met die baret. Vandaar dat ze lange blonde lokken kreeg.

Ook haakte ik een heuse oranje-editie:


Ik vind het zelf heel geslaagd! We boffen toch maar met onze kleuren rood/wit/blauw/oranje! 

En dan heb ik deze week Terschelling in mijn blog en uiteraard heb ik ook een Terschellinger mini-gelukspoppetje gehaakt:


Deze is voor Els, om haar veel geluk en succes te wensen nu haar tweede boek uit is!

Els Kerkhoven - Weekend Terschelling
Klik hier voor meer informatie! 
En ik heb het even nagevraagd: het boek is ook in België te koop!

Ze blijven leuk om te haken, de mini-gelukspoppetjes, zoveel variaties zijn er te bedenken! 
Kijk hier voor meer informatie, ideetjes en/of om het patroontje te bestellen.

En over weekend gesproken: heel fijn weekend allemaal!

Liefs van De Breimeisjes!

9 opmerkingen:

  1. Daar kan je toch eindeloos mee combineren hé. Tof wat je weer uit je pennen hebt getoverd.
    Joepie, het boek kan ik nu ook kopen in België. Direct even gaan zien bij de standaard boekhandel. Bedankt om het even na te zien.
    Fijn weekend nog :-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Boek is besteld bij de standaard. Wacht vol spanning wanneer ik kan beginnen lezen :-)...
    Grtjs...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het Els gevraagd en zij heeft het gecheckt: het is inderdaad in België gewoon te bestellen bij de boekhandel! Leuk, Daniëlle, dat je het besteld hebt!

      Verwijderen
  3. Leuke popjes weer. En bedankt voor de boeken tip.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke popjes heb je weer gemaakt, eentje voor elke gelegenheid! En dat boek hou ik in mijn achterhoofd voor als iemand me een cadeautje wil geven :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat zijn ze weer leuk! Super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Namens Merel nog heel erg bedankt voor de kaart en heet leuke poppetje. En wat vond ik het gezellig om je vanavond te zien bij de boekpresentatie van Els.
    Groetjes Annemiek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, wat was het leuk hé, gisteravond! Heel leuk dat jij er ook was, Annemiek. Ik ben benieuwd hoe jij het boek zult vinden.

      Verwijderen