{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 29 augustus 2014

Dé deken, bij!

Dé deken, bij!


Vandaag is het weer vrijdag en dan komt er weer "huiswerk" vrij voor dé deken. Ik liep heel erg achter, zeker tien weken, maar ik heb het weer opgepakt. Twee weken geleden liet ik al zien dat ik goed op weg was. En nu ben ik weer helemaal bij!


Op deze twee foto's zie je de deken in twee delen.



En op de derde foto zijn ook de laatste toeren bijgewerkt. Ik ben weer klaar voor het huiswerk van vandaag! Ik verwacht weer een "makkie", stokjes en halve stokjes. Met die toeren varieer ik trouwens nog wel eens naar eigen inzicht (Het huiswerk is te vinden via Tertia en Jolanda).


Dan wil ik ook nog even laten zien wat ik op facebook zag, van mijn nicht Akke, die ook een blog heeft, al komt ze daar momenteel niet zo aan toe. Ik vond dat ze dit zelf wel in haar blog kon showen, maar nu mag ik het laten zien. Vind ik ook heel leuk!

Zij heeft haar poef gepimpt in de stijl van dé deken!



Mooi, hé! Goed idee en geweldig resultaat! De steken zijn leuk om te haken en het is een mooie afwisseling. Ik had zelf al eens mijn telefoonhoesje in deze stijl gehaakt, dat kun je hier zien.

En zo is augustus al weer bijna voorbij. Je kunt nog net meedoen aan mijn give away! En ik verheug me op maandag, de eerste handwerkavond van dit seizoen, maar eerst....

WEEKEND!!! Ik wens iedereen weer een heel fijn weekend!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Wat een haakspurt heb jij genomen. Heel erg mooi hoor. De poef van Akke vind ik geweldig. Goed idee van haar.
    Grtjs
    daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige poef! Ook je deken is erg mooi. Ik heb al liefst 3 weken gedaan, dus loop wel heel erg achter. Ik had gewoon meer zin in andere projecten. Hopelijk pak ik het toch nog een keer op, wie weet!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je deken wordt heel mooi! Maar die poef vind ik ook prachtig, heel mooi gedaan door je nicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt je best nogal gedaan Akkelien, zomaar ineens al helemaal bij met je deken, super en ze wordt echt heel mooi! Akke had ook een leuk idee om met de steken haar poef te bekleden!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent even druk bezig geweest, maar wat wordt je deken mooi!
    Trouwens de poef van je nicht is ook prachtig geworden. Dat moet ook een heel werk zijn geweest.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je deken wordt prachtig en chapeau dat jij het geduld hebt voor elke week dat stukje....ik had hem binnen 3 weken gehaakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig dat jij 'm in drie weken helemaal klaar had, Angeline, en dat Monique pas drie weken gedaan heeft volgens het schema. Ieder heeft z'n eigen tempo! Ik doe ook maar wat :-)

      Verwijderen
  7. Wat een leuke reacties allemaal mijn poef,
    Bedankt daarvoor!

    En ik vind de deken ook zo mooi worden leuke zonnige kleuren daar word je heel vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen