{ 'anonymize_ip': true }

maandag 4 augustus 2014

Vakantietijd - Loom en zonnebloem

Vakantietijd - Loom en zonnebloem


Leuk, die nieuwe rage, met de loom-elastiekjes!

Mijn nichtje maakt de mooiste dingen:


Vooral armbandjes, maar ik heb ook al voetballen, een hamster, een ijsje, een slang en nog veel meer gezien! Ook de dochter van Lydia maakt de prachtigste dingen. Mijn zoon vindt het ook leuk (kijk hier maar), maar is minder fanatiek.

Nu had ik ineens bij toeval een thema zonnebloem en ik vroeg aan mijn zoon én de dochter van Lydia of ze een zonnebloem voor me konden maken. Voor zoon regelde ik nog bruine elastiekjes, want die hadden we niet. 
Ik weet niet waarom, maar het kwam er niet van. Toen ben ik zelf maar aan de slag gegaan, met behulp van dit filmpje: http://loomshop.nl/rainbow-loom-bloemen/

Ik maakte het met een paar strijkkralen, zie het linker bloemetje op de foto. Toen het bloemetje klaar was, bedacht ik dat ik in plaats van die kralen ook wel elastiekjes kon gebruiken, die ik drie dubbel om de bruine elastiekjes werkte. Resultaat staat rechts op de foto.


Twee zonnebloemen van loombands!


Liefs van De Breimeisjes!

5 opmerkingen:

  1. Het resultaat met die kraaltjes is echt mooi. Ik begin er niet aan, maar het is wel leuk om te zien.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik mag kiezen vind ik die met de kraaltjes het mooist, maar ook de andere mag er wezen! Knap gedaan alwer!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruikte strijkkralen, ik denk dat het mooier zou zijn met rondere kraaltjes.

      Verwijderen
  3. O wat zijn jullie gezellig bezig! Ik had ook een proef setje en een paar armbandjes gemaakt.Het is heel leuk en verslavend. En wat een leuke dingen zijn er allemaal van te maken.
    Als ik meer tijd had................

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor die zonnebloemen, ik vind ze allebei goed gelukt! Ik ben ook al aan het 'loomen' geslagen, zo leuk om te doen.

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen