{ 'anonymize_ip': true }

maandag 29 september 2014

Boek kaften

Boek kaften


Al een aantal keren liet ik geborduurde boekjes zien. Ik vind borduren op zich helemaal niet leuk, maar op die boekjes dus wel! Je moet dan eerst zelf prikken en dat gaat soms ook wel eens mis, dat had ik ook al laten zien. Dát boekje lag hier nog wel en aangezien ik zelf nog niet zo'n versierd boekje had, bedacht ik dat ik hier dan wel een kaft om kon haken.


Aan de ene kant effen en aan de andere kant een streepjespatroon. Een randje paars eromheen.



Een klein randje omslag en zo blijft het net zitten. Het is natuurlijk niet een hele harde kaft, maar toch werkt het goed zo. En van die beschadiging zie je aan de buitenkant niks meer.


Nu heb ik dus zelf ook zo'n handig schrijfboekje bij me! Ondertussen ben ik er nog een aan het borduren. Een cadeautje natuurlijk.

Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Leuk. Is misschien ook wel een idee voor schoolboeken....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou.... dat is wel heel veel werk! Het viel mij ook nog niet mee, hoe snel het ging en dit was maar een klein boekje.... Het is wel heel sterk, dat dan weer wel!

      Verwijderen
  2. Kijk dat heb je even mooi opgelost en ook dit is een leuke kado-tip!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee en handig met de ene kant streepjes en de andere effen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. IK had daar ook al eens aan gedacht om een kaft te maken voor een boekje dat ik niet zo mooi vond. Maar ik was van plan om ze in stof te maken. Deze vind ik ook heel mooi gedaan.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen