{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 6 november 2014

Goedgemutst 2014

Goedgemutst 2014


In mijn mailbox vond ik kort geleden een bericht van Innocent over de Goedgemutste breicampagne. Vorig jaar heb ik ook een blog gewijd aan deze actie. Ik had toen wat mutsjes klaar, maar op de een of andere manier vergat ik ze op te sturen. Ik heb ze nog en nu heb ik een herkansing: het kan nog tot 1 december. Dit zijn de mutsjes die ik nog heb liggen:




Tijdens onze vorige handwerkavond hebben we ook aandacht aan deze actie besteed. Zo'n mutsje is snel gemaakt en van een restje garen kan je al wat leuks maken. Zo had ik nog een beetje roze over van mijn schaatssjaal en met een ander garen erbij wordt het een goedgemutst exemplaar:




Alle informatie over deze leuke en sympathieke actie kun je vinden op de website. Je kunt er zelfs een aantal patronen vinden.
Ik ben van plan om er nog wat bij te maken en zal mijn best doen om het dit jaar wel op tijd te versturen, voor 1 december dus.


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Hier in België loopt deze actie ook. Ik heb er ook al aan mee gedaan. Een leuk initiatief.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier deed ik ook al aan mee, goed initiatief en die kleine mutsjes zijn in een wip gemaakt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke actie, ik heb er vorige keer ook aan meegedaan. Mooie mutsjes heb je al gemaakt!

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen