{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 26 november 2014

Kerstbal voor Amarins

Kerstbal voor Amarins


Al een paar keer heb ik een blogje gewijd aan kerstballen breien. Afgelopen vrijdag liet ik zien hoe ik ze brei en vandaag laat ik de kerstbal zien die ik maakte voor Amarins. Amarins is de kersverse kleindochter van een paar Pronkriders (dat is de schoonrijdersvereniging waar ik ook lid van ben, hier is een link naar de facebookpagina!).

Deze bal is gebreid met sokkenwol en breinaalden nr 2,5.


Amarins heeft zeven letters, en ik heb daarom gemeerderd tot 72 steken.


Voor de kerstsfeer nog een kerstboom erbij!


Een gegarandeerd onbreekbare kerstbal!


Meer kerstballen vind je hier op de website!

Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. hallo,
    wat een prachtige kerstbal. Daar gaan ze blij mee zijn.
    Nog even en je kan het in de boom hangen hihi.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik ga er snel een paar haken voor een kerstmarkt. Ik denk dat dat sneller gaat dan breien, hoewel ik gebreid zelf mooier vindt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb op het werk al bestellingen gekregen om ook kerstballen te breien. Ik ga jou techniek eens uitproberen. Deze is in iedergeval weer 100% geslaagd.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. daar zullen ze blij mee zijn erg mooi !!

    BeantwoordenVerwijderen