{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 23 december 2014

Kerstballen van Maria

Kerstballen van Maria


Op dinsdag, meestal poppendag, komt er vaak iets in mijn blog dat gemaakt is door Maria en vandaag ook. Maria mailt me iedere dinsdag, ook nog wel eens op andere dagen, maar zeker op dinsdag. En zo weet ik dat ze momenteel druk is met het breien van kerstballen. Ze begon daar drie jaar geleden mee, toen het boek van Arne en Carlos net uit was. Ze maakte toen 6 ballen en was van plan er de volgende jaren steeds meer bij te breien. Maar op de een of andere manier schoot het niet erg op en in 2012 en 2013 kwamen er steeds maar twee bij.


Ze wil dit jaar zorgen voor een flinke uitbreiding, in drie weken wilde ze 10 ballen breien, want anders komt haar kerstboom nooit vol en het boek niet uit :-)

En zou  het gelukt zijn? Ik kreeg regelmatig een update:



En ja hoor, hier zijn de laatste vier:


En dit is de totale hoeveelheid ballen:



Dat wordt al wat in de kerstboom!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Tjonge die Maria, ze heeft erg haar best gedaan, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha en nummer 10 is dus wel afgekomen heb je nog snel gedaan Maria, erg mooi nu ben ik nog benieuwd naar de foto waar ze in de boom hangen !!
    Dus Maria nog 1 klusje in het oude jaar :))))
    Akkelien hele fijne en gezegende dagen gewenst.
    Lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maria heeft echt heel erg haar best gedaan en zal een goed gevulde boom hebben! Fijne feestdagen!
    rita.

    BeantwoordenVerwijderen