{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 16 januari 2015

Nog meer cadeautjes!

Nog meer cadeautjes!


Het was nog steeds een beetje feest. Er kwam nog leuke post, ik ontving een behoorlijk aantal kaarten, ook veel zelfgemaakte. Ik denk dat ik de zelfgemaakte kaarten nog eens laat zien op de blog. Bij een kaart zat ook nog een leuk cadeautje en omdat het handmade is, laat ik het hier zien:


Zeepjes in mooie kleuren en heerlijke geuren! Dat is inderdaad ook een heel leuk cadeautje om mee te sturen, kan nog mooi door de brievenbus.

Afgelopen maandag was onze eerste handwerkavond van 2015 en omdat het een week na mijn verjaardag was en Lydia vier weken voor mij jarig was, vonden wij het wel leuk om als thema "Taart" te doen. Ik had een appelboterkoek gebakken:

Recept vind je hier

Katrein Kunst had haar huiskamer versierd met vlaggetjes en voor ons lagen de feestmutsen ook al klaar, haha!


Ik kreeg nog bloemen ook!


En nog zo'n prachtig wandbord, uit de nieuwe collectie van Katrein Kunst:


Een erg leuk cadeau en een heel goed advies voor iedere dag! 
Volgende week laat ik nog wat meer zien van de workshop. 

Ik kreeg van Lydia een bol stonewashed in deze mooie kleur blauw:



Daar heb ik er nog drie bijgekocht bij Katrein en ik ben een Katniss-cowl aan het haken. Ik laat dat ook volgende week zien. Erg leuk patroon! Dat vind je hier.

En nog een heel leuk cadeautje, dat kreeg ik al met de Kerst:



Gemaakt door Ankie (Ankie zit ook op pinterest). Hoe ze het doet, dat weet ik niet, maar ze maakt er meer leuke dingen mee. Ook het glas dat hier op mijn Friese blog staat. Ankie werkt veel samen met Evelina, voor als je iets bij haar wilt bestellen.

Dit dienblaadje is in gebruik, ik heb er handwerkspullen in liggen:


Super handig! Al moet ik toegeven dat het momenteel wel weer wat voller is :-)

Voor dit moment wil ik iedereen graag een heel fijn weekend wensen!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Wat ben jij verwend! Wat een gaaf dienblad, ziet er echt profi uit..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lees ik nu pas dat je jarig bent geweest !!!!!!!!!!! Nog van harte gefeliciteerd. (schaam schaam). En toch jammer dat je zo ver weg woont, want ik had graag aangeschoven bij die heerlijke taart.
    En wat een leuke spulletjes heb je gekregen.
    groetjes joke en voor jou ook een fijn weekend.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En toch heb ik al een mooie kaart van je gekregen!
      Wat de taart betreft: je zou 'm zelf kunnen maken, moeilijk is het niet. Recept kun je vinden op de blog.

      Verwijderen
  3. Nog gefeliciteerd (moest ik het vergeten zijn) en wat een prachtige leuke cadeautjes heb je gekregen! De taart ziet er superlekker uit en met de spulletjes weet je al wat doen lees ik. Aan inspiratie hebben we blijkbaar nooit gebrek :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooo wat een prachtig dienbord. Hier zit er ééntje kei jaloers achter hare laptop te wezen;-)
    Zalige geniet cadeautjes heb je gekregen. En die wol is ook al zo prachtig. Bij "Wol en Zo" verkopen ze die ook....het kriebelt....
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wat een leuke dingen heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen