{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 4 maart 2015

Woensdag - woondag De keuken (4)

Woensdag - woondag De keuken (4)


Twee weken geleden vertelde ik over het wensenlijstje. Wij hadden bedacht dat we niet beslist allemaal inbouwapparatuur willen. En bij zo'n fornuis is dat ook duidelijk, dat is losstaand. Nu blijkt er een verschil te zijn tussen witgoed en bruingoed en keukenzaken gaan over bruingoed. Toch kan je daar wel zo'n fornuis bestellen. De koelkast, dat is een ander verhaal. En jammer voor zoon, maar de ijsblokjesmachine gaat niet door. Wij gebruiken eigenlijk bijna nooit ijsblokjes. 
De koelkast moesten we dus zelf regelen en zo komt het dat het begin van de keuken al binnen is:


Ingepakt in enorm veel piepschuim en plastic en tape en zelfs houten latjes.



Iedere keer dat ik 'm zie, denk ik: "Wow, het is wel echt een enorm ding!" Nu heb ik een koelkast en een vriezer in de keuken en daarbij op zolder nog een koeler en een vriezer, omdat ik altijd ruimte te kort kwam. Ik denk dat die twee op zolder niet meer nodig zijn, dus dit ene, enorme apparaat vervangt straks vier andere. Zouden we dat gaan merken in de stroomkosten?

Dit apparaat staat dus al een week of vier in de kamer en het duurt nog even, want na Pasen komt de rest pas. Vooraf zijn er nog genoeg dingen te regelen, dus wordt wederom vervolgd!



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. WoW die is mega!! Je houdt de spanning er wel in......ik word steeds nieuwsgieriger!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was ook mijn eerste gedacht wauw, wat een machien !!! Dat is dan al één deeltje van je lijst voor je keuken...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is mooi! Reken maar dat je verschil in energie kunt merken, want de apparaten worden wel steeds zuiniger. Bij ons scheelde het in ieder geval heel veel!

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen