{ 'anonymize_ip': true }

maandag 30 november 2015

Bijna Sinterklaas

Bijna Sinterklaas


Het is bijna zover, overmorgen is het 5 december en ja: wij vieren ook Sinterklaas! Er wordt hier al druk geknutseld aan surprises, hier een kleine preview:


Volgende week schrijf ik er vast nog een blog over en daarin zal ik de surprises van ons Sinterklaasfeest laten zien. Het viel me de laatste tijd namelijk op dat mijn blogs over de surprises van de vorige jaren opvallend veel geraadpleegd werden! Heel leuk vind ik dat. Daarom plaats ik nu de links naar deze blogs nogmaals, voor eventuele inspiratie voor mensen die op 't laatste moment nog aan de knutsel moeten :-)

- De surprises van 2012

- De surprises van 2013

- De surprises van 2014



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Leuk je surprise haaksels!! En helemaal leuk dat je bolgposts daarover zo gewaardeerd worden!! Wie weet hoeveel surprises daarop gebaseerd dit weekend gegeven worden :-)))).
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ha leuk maar ik kom er elk jaar nog uit !! leuke tijd ook weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat zijn jullie heerlijk actief rond Sinterklaas! Het kan zo gezellig zijn met z'n allen. En leuk dat jullie er ook met z'n allen zo voor gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sinterklaas blijft een leuke tijd. Wij vieren het dit jaar voor het eerst (bijna) niet maar door mijn werk blijf ik in de sinterklaassfeer. Veel plezier met jullie surprises.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig al die surprises, mooi! Veel plezier met het maken :)
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen