{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 17 november 2015

Dinsdag - poppendag Gerda's jongens

Dinsdag - poppendag Gerda's jongens


Het is al een tijdje geleden dat ik  poppen van Gerdaheb laten zien op de blog, in augustus kon ik nog wat laten zien. Af en toe krijg ik toch weer eens een mail van haar met een foto van een nieuwe creatie.


Zo kreeg ik foto's van deze twee poppen.

En nu kreeg ik kort geleden foto's van hondjes:


Het is volgens een patroon van My Krissie Dolls en Gerda gebruikt haar eigen "jongens" als voorbeeld:



Ze heeft nog meer "jongens", volgens mij gaat ze de hele club portretteren, dus ik verwacht nog meer foto's! Leuk gedaan, hé!

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Juffrouw Ooievaar,
- Mariam (jawel, een nieuwe naam in de lijst!),
Poppemie en 
Rita

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Ik denk nu dat er nog een hele kennel aan komt hihi, leuk hoor, gepersonaliseerd zijn ze natuurlijk ook het allerleukst ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het popje met de oranje muts is een hartendiefje en die hondjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja die gerda kan er wat van, mooie poppen maakt ze! De hondjes zijn geweldig.Ze poseren ook zo mooi met hun mini versie. Wil ook ooit die twee viervoeters van mij nog eens namaken, maar is er nog niet van gekomen.
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De poppen zijn prachtig, maar de hondjes zijn ook heel mooi en die patroontjes van van My Krissie dolls zijn ook heel leuk om te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie poppen hoor Gerda, knap gedaan en de hondjes gelijken echt wel op de originele ;-). Gerda kan er wat van!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf die hondjes ze lijken goed op hun grote broers..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you for sharing at my link up last week, a New party is open.
    You are welcome to share.

    BeantwoordenVerwijderen