{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 24 november 2015

Dinsdag - poppendag Hey mutsen voor poppen

Dinsdag - poppendag Hey mutsen voor poppen


Gisteren liet ik het zien dat ook ik bezig was met de #heymuts en dat ik kleinere exemplaren maakte als voorbeeld voor de handwerkavond. 



En nu ik ze toch gehaakt had, bedacht ik dat deze hey-mutsen op poppenformaat heel geschikt zijn voor

Tibbe:
en Alies:

Ze wilden wel even samen poseren:


Dat is dus een super snelle muts, ook voor een pop! Je haakt dan gewoon met minder dik garen, of een enkele draad en een kleinere haaknaald. Even passen af en toe, dan weet je precies of je al ver genoeg bent! Hier is nogmaals de link naar het patroon van Wimke.


Ik heb nog wel één muts te gaan, want Pippi wil nu ook een muts, dat snappen jullie wel. Ik houd jullie op de hoogte! Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij:

Juffrouw Ooievaar,
Mariam,
Poppemie en 
Rita

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk die mutsjes! Ik heb ze een tijdje terug ook gehaakt, voor de babyborn pop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah jouw poppen zitten er lekker warmpjes bij met deze kou, fijn voor ze ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, zo wordt niet alleen de tuin winterklaar gemaakt maar ook de poppen :-)!
    Fijne dag, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker warm z'n muts met dit weer is het zeker welkom.. ook voor poppen...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. grappig zo die mutsen, komt wel van pas met dit weer.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Keitoffe mutsen die net op tijd klaar zijn voor het winterweer. Tuurlijk wil pippi er ook eentje, zo gaat het nu eenmaal met poppen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jouw poppen zulle geen koude tenen meer hebben ;-) Ze staan ze super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor de link naar het patroontje en inderdaad nu het kouder wordt kan Julia ook wel een muts gebruiken. Fijne week :)

    BeantwoordenVerwijderen