{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 10 november 2015

Dinsdag - poppendag Wie er in het aquarium ging wonen

Dinsdag - poppendag Wie er in het aquarium ging wonen


Gisteren liet ik zien dat ik bezig was een aquarium aan te kleden. Vandaag laat ik zien waarom ik sowieso een aquarium vulde. Ik zag op facebook de creatieve tip van de week van Forte zag en dat was een patroontje van Monique Vos - Meulenbroek, een zeepaardje. Je vindt het hier op haar blog.


Een leuk patroontje! Ik heb Zep Zeepaard van alle kanten gefotografeerd.


Dan kunnen jullie kijken wat z'n beste kant is :-)


Van alle kanten, dus ook de achterkant.


En Zep hangt met een nylondraadje, ook aan dat deksel:


Dat is dan nog wel even een beetje prutsen, niet te hoog en niet te laag... Je zie op deze foto's wel dat de sliert steentjes prima op de bodem liggen.


Ik vond dit wel een leuk projectje! Ik gaf het aan een meisje. Gelukkig heb ik zelf de foto's nog!


En nu ga ik even kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Juffrouw Ooievaar,
Poppemie en 
Rita

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

14 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Dat meisje zal wel superblij geweest zijn met dit aquarium! Je hebt hem echt aan elke kant laten zien en hij is gewoon perfect! Met het nylondraad heb je het allemaal goed opgelost en de steentjes zien er veel beter uit nu.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, wat is die LEUK!!! Echt een heel mooi kijkglas zo. Daar zal ze heel blij mee zijn geweest!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd is die Zep! Gelukkig zit hij rondom in glas en is hij dus van alle kanten goed te bekijken, want al zijn kantjes zijn even mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou prachtig en lekker weinig onderhoud :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zep is leuk geworden, daar was het meisje vast en zeker blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Even snel je bericht van gisteren gelezen... En toen ik de foto's van Zep tegen de boomstam zag, dacht ik meteen 'hoe houdt hij zich toch vast?'
    Maar ik snap het ... slim zo'n nylondraadje!
    Ik vind het een heel leuk projectje.

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig, nu ik de foto's nog eens bekijk, ziet het er inderdaad uit alsof Zep zweeft voor iets van hout. In feite ligt hij op de picknicktafel in onze tuin :-). Door de richel tussen de planken kon ik 'm op elke kant in balans leggen.

      Verwijderen
  7. wat leuk geworden, daar is het meisje vast superblij mee. En nu nog een maken voor op je eigen kast? Wel gezellig zo'n huisdier!
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wie niedlich !
    Liebe Grüße
    Käthe

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukert is zep geworden..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk geheel is het geworden. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het lijkt me een gepriegel, maar het is wel heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen