{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 25 november 2015

Neefje van Zep

Neefje van Zep


Facebook gebruik ik vooral om "reclame" te maken voor mijn blog. Dan plaats ik overdag even een linkje naar de blog van de dag met een leuke opmerking en een foto. Dat deed ik, uiteraard, ook met Zep. En toen kreeg ik de vraag van een familielid of  ik er nog eentje wilde haken. Ze wil het graag cadeau geven aan een vriendin die zeepaardjes verzameld. Natuurlijk wilde ik dat! Ik heb gevraagd welke kleur ze wilde en dat was blauw/groen.


Dit is dus een neefje van Zep :-)


Ik heb de snuit nu precies volgens het patroon gedaan, en weet eigenlijk niet wat mooier is. Ik zal er nog even een foto bijzoeken van Zep:


In het patroon haakt Monique toer 3 van de snuit in de buitenste lussen en ik deed het bij Zep in de binnenste lussen. 
Het neefje kreeg nog een ophanglusje, zodat het neefje aan een sleutelbos kan.


Neefje mocht ook nog even poseren op onze schutting. Die hangt vol met o.a. visnetten die ik "gejut" heb tijdens vakanties aan de kust in Noord-Frankrijk. 


Het kleurt wel mooi! Gelukkig is 't neefje niet echt gevangen.


Een leuk patroontje en ik heb het weer graag gehaakt!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Neusje omhoog vind ik toch net iets grappiger staan hoor :)
    Leuk zeepaardje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk! Het snuitje van Zep vid ik wel net even beter gevormd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke zeepaardjes!! met het neusje kan ik je niet helpen, ik vind ze allebei erg leuk!!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These sea horse are adorable! I hope your cousin will like them (and the one who will be gifted these horses of course!)!

    Take care
    Anne
    Crochet Between Worlds

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij staat erg mooi bij je visnet. Tja zo aan de neuzen te zien is het misschien wel helemaal geen familie want die wijkt wel af. Maar welke ik nou het leukst vind..... die omhoog denk ik...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatjes die neefjes!
    Groetjes,
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen