{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 27 november 2015

Omslagdoek

Omslagdoek


Mijn grote opdracht is klaar en verzonden, ik kan weer verder met andere lopende zaken, o.a. met de omslagdoek die ik haak voor mijn nichtje die op reis is.

Na bol twee was ik zover:



Inmiddels is de doek me al te groot om mee te nemen als haakwerkje in de auto en bol drie is ook al op.



Er zijn nu 10 ananassen op een rij en in de rij waar ik nu mee begonnen ben, komen er 11. Ik ga er zeker nog een bol bij haken, want we hadden voor de grote reis even gekeken en mijn blauwe omslagdoek is iets te klein naar haar zin:


Mijn blauwe Elise is nog steeds iets breder. Er zijn nog genoeg bollen, dus ik haak nog even lekker verder :-) Ik heb momenteel ook de omslagdoek in huis die ik voor haar moeder haakte. Ook die blijkt iets aan de kleine kant. Ik heb nog garen, dus ik kan er wat aan doen. Heeft geen haast, want dat is een vrij zomers garen, meer voor 't voorjaar dus.

't Is weer vrijdag! Fijn weekend gewenst allemaal! Denk aan de happy momentjes!
En ga zeker even breien! Of haken, dat kan ook. Want dat blijkt heel goed voor je te zijn, lees dit maar even. Geen nieuws voor mij, want dat wist ik allang :-)

En doe je al mee aan m'n "wie wil verrassingspost-actie"?


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Hij wordt wel erg mooi hoor..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige omslagdoek! En je kunt hem maar beter niet te klein maken ..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig wordt hij, zeker in deze kleurstelling!
    Groetjes, Jannie
    P.S. De rust van breien/haken had ik zelf ook al opgemerkt, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit wordt wel een hele mooie omslagdoek! Nog even doorbijten en hij komt wel af, mooie wol ook. Je nichtje zal superblij zijn hiermee. En dat breien goed is, dat weten wij hobbymeisjes toch allemaal???
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt best de vaart erin. Goed hoor. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen