{ 'anonymize_ip': true }

maandag 16 november 2015

Verrassingspost

Verrassingspost


Een tijdje terug bood ik een boekje aan ter ruiling. Er was niet echt iemand die wilde ruilen, maar er was wel iemand die ik het wilde sturen en via iemand anders kwam ik aan haar adres en ik verraste haar met post. Ze was echt verrast :-) Ze mailde me er al over en afgelopen donderdag.... kreeg ik verrassingspost!


Een echt pakketje en dit zat erin:


Een Fries gastendoekje, een mooi bolletje garen én een lief kaartje met prachtige herfstfoto!
En er is zo'n zegwijze: "Vanaf het moment dat je bij alles zegt dat het niet nodig was, is het leven niet leuk meer." Ik vond dit dan ook een hele leuke verrassing :-)

Vandaag bereid ik me verder voor op de handwerkavond van vanavond. Lydia haalt me vanavond op, wij hebben er weer zin in!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Akkelien.
    Wat gezellig een pakketje ontvangen. Ja die neiging heb ik ook om dan te zeggen. Och dat is toch niet nodig. Is ook niet leuk heb je gelijk in. Stuur zelf ook graag een pakje naar iemand met een leuke kaart.
    Veel plezier op de handwerkavond.
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, dan geef je wat en dan zeggen ze: Oh, maar dat hoeft toch niet!! Vaak lach ik dan en zeg: Ik dacht dat het moest!! We leren hier in Calvinistisch Nederland niet goed om cadeautjes of complimenten te ontvangen! Zo leren we elkaar misschien weer wat :-D!!
    Jij was in ieder geval heel prettig verrast en blij!!!
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die neiging heb ik, Nelleke, om te zeggen dat het niet hoeft. Ik las die zegswijze eens en vind het eigenlijk wel wijze woorden, daarom deel ik ze hier :-)

      Verwijderen
  3. Wat een leuke verrassing. Mensen (ik ook) zeggen dat vaak omdat ze zich geen houding weten te geven als ze iets ontvangen. En dat is eigenlijk niet nodig.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van ruilen komt huilen hoorde ik eens, maar voor mij is ruilen een brede glimlach en een hoop plezier.
    Met liefde ingepakt en verstuurd :)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat liefff! Ik houd er ook van. De voorpret van "hoe zou het worden ontvangen?" Zoo leuk. Fijne handwerkavond toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen