{ 'anonymize_ip': true }

maandag 7 december 2015

Sintsurprises en verrassingspost

Sintsurprises en surprisepost


Afgelopen zaterdag, op 5 december, vierden wij met mijn familie Sinterklaas. We geven als volwassenen per stel een cadeau aan een ander stel mét surprise én gedicht. 
Sinds alle kleinkinderen "de leeftijd" hebben trekken zij een lootje en geven aan een nichtje of neefje een cadeau met een surprise of een gedicht. En de surprises zijn favoriet :-)
De surprises waren weer heel erg leuk dit jaar!

Mijn zoon had voor een nichtje Ariane Grande nagemaakt:


Dat nichtje had een prachtige Berner Senner gemaakt voor een ander nichtje:


Deze wordt bewaard! Dit nichtje maakte een mooie make-up tafel:


De ontvangster hiervan had een mooie doos met opbergvakken gemaakt die afgesloten waren en met een vuist open gewerkt moesten worden door jongste neef:


Echt leuk vond hij het! In elk vak zat een klein cadeautje, bij elkaar was het een Playmobil set. En dit neefje maakte voor zoon een Minecraft figuur:


Mijn broer en schoonzus maakten voor mijn ouders deze prachtige echt werkende sneeuwbol, waarin ze zelf figureren tussen de kerstboompjes:


Mijn ouders hadden een hilarisch gedicht gemaakt over een bootavontuur van broer en schoonzus van deze zomer en maakten daar deze surprise bij:


Wij kregen van zusje en zwager dit mooie fornuis, met pepernoten in de oven:


En zij kregen van ons... een M&M:

Update: hoe ik dit m/haakte kun je hier vinden!

Enige kritiek: het hadden er eigenlijk twee moeten zijn :-)
(Ik was zelf wel tevreden over mijn werkstuk, dus ik wijd er deze week nog een blog aan.)

Het was weer erg leuk dit jaar! Gezellig, leuke cadeaus en prachtige surprises! 



Dan nog wat anders. Ik heb een kleine give-away lopen, een verrassingspost-actie en ik had beloofd vandaag te laten weten wie ik wat wil sturen.

Ik vond alle reacties erg leuk! Ik vond het heel leuk dat er ook een aantal waren die dan iemand anders verrassingspost gunnen. 
Omdat dit geen voorwaarde was om in aanmerking te komen voor de verrassingspost kan ik niet alleen zo kiezen. Hoewel: het is natuurlijk mijn actie en dus...

Ik ga op gevoel voor de reacties van

- Albèrtje,
Margaret en
-  Monique

en ik heb de overige namen genummerd en met behulp van een random number generator kwamen daar de volgende namen uit:

- Angélique en
- Leandra

Willen jullie me de adressen sturen? Mijn mailadres is debreimeisjes@gmail.com.
Ik ben nog een beetje bezig, maar ik ga vijf enveloppen vullen met verrassingspost :-)
(Volgens mij heb ik het adres van Angélique nog wel.)


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Wat een gave suprises hebben jullie gemaakt! Jullie hebben vast enorm veel lol gehad zowel met het maken als op de avond zelf :-)
    En wat leuk, ik lees dat ik verrassingspost krijg, spannend :-) Ik wordt nu al nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Man man, wat een creativiteit. Bij jullie zit het echt in de familie.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ongelooflijk hoeveel creativiteit er in jullie familie zit, van jong tot oud, echt verbazingwekkend!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie surprises! Ik mis het maken ervan, maar ik krijg mijn man echt niet zover om mee te doen! Maar wat een leuk idee om het met de neefjes en nichtjes te doen, die ga ik er volgend jaar ingooien! Bedankt voor deze tip!
    En dan zie ik onderaan als verrassing mijn naam staan! Wat ontzettend leuk! Vorig jaar won ik al eens een deken voor mijn ene zusje, die het toen goed kon gebruiken, nu de verrassingspost voor mijn andere zus! Ik voel me gezegend! Ik ga je het adres toesturen. En echt super bedankt!!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verassing dat ik heb gewonnen!
    Ik heb gemaild.

    Groetjes Leandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verassing dat ik heb gewonnen!
    Ik heb gemaild.

    Groetjes Leandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verrassing en wat lief (ook dat je me even een mailtje hierover stuurde). Ik hb je een mailtje gestuurd.

    Zo te zien was het bij jullie echt een gezellige boel met Sinterklaas. Voor mij springt de M&M er echt uit. Echt iets voor iemand die van haken, breien én chocola houdt.
    Wat zijn er prachtige surprise gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen