{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 24 februari 2016

En tussendoor...

En tussendoor...


Dit Breimeisje heeft altijd van alles op de brei- en haakpennen staan. Af en toe pak ik wat serieuzer een 15-minuten-project op. En tussendoor doe ik ook nog van alles :-)
Toen ik aanhaakte in de bieb (kijk hier!) en Rineke sprak en hoorde dat haar echtgenoot in 't ziekenhuis lag, bedacht ik bijvoorbeeld dat ik dan even een verpleegstertje kon haken:


Zij is weer gemaakt op basis van mijn eigen patroontje van de mini-gelukspoppetjes, met veel inspiratie van Annemarie Arts' gelukspoppetjes.


En als ik tv kijk, brei ik momenteel heel graag aan dat smalle sjaaltje. Toen ik met bol twee ging beginnen, heb ik m'n best gedaan om het mooi aan te laten sluiten. Daarom haakte ik toen eerst even een bloemetje:


Volgens het patroontje dat ik hier beschreef. En toen kon ik mooi verder:


En toch... er is een klus die ik graag heel binnenkort af zou willen hebben.... Ik ga proberen of dat lukt! 



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Wat een schattig verpleegstertje! Dat helpt vast bij een goed herstel :-)
    Je maakt me nieuwsgierig naar de klus die je binnenkort af wilt hebben....ik zal geduldig wachten..
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je om een gelukspoppetje voor Rineke's echtgenoot te haken. Hopelijk geeft het hem wat steun en kikkert het hem op.
    Ik ben benieuwd hoe het smalle sjaaltje eruit ziet als het af is.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze blijven leuk die poppetjes. En je maakt me nieuwsgierig.. welk project????

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief dat verpleegstertje! En nu maar hopen dat ze haar werk goed doet ;-)
    Je sjaaltje wordt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat wordt dat sjaaltje leuk, prachtig kleurverloop!
    Ben benieuwd naar het eindresultaat!

    Groetjes Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. herkenbaar hoor, ik ben ook altijd met meerdere dingen tegelijk bezig. Lief je gelukspoppetje, die wordt vast heel blij ontvangen!
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen