{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 1 december 2016

Mutsje

Mutsje


Twee jaar terug breide ik op verzoek twee mutsen, voor een mama en haar zoontje. Die van het zoontje was beslist aan de grote kant en past nog steeds:


Deze foto vind ik zo leuk!


Nu heb ik er weer een gemaakt, voor 't neefje dat geboren is in maart. De vraag was of ik het deze keer toch iets kleiner kon maken. Ik brei deze mutsen op basis van het patroon "The Canyon Cowl". Omdat het weer een jongetjesmuts werd, heb ik ook deze keer in ribbelsteek gebreid en ik breide een paar steken en een paar toeren minder. Dan is 't toch wel spannend of het zal passen...



Helemaal perfect, gelukkig!



Heerlijke mutsen volgens de moeders! En met het koude weer van deze week kwamen ze ook goed van pas.
Deze mutsen zijn allebei gebreid met het garen Eskimo van Drops. 


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Wat een lekkere en leuke mutsen! Volgens mij niet echt heel moeilijk om te maken? Ik vind alle foto's schattig, leuk om te zien dat je mutsen zo gewaardeerd worden.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad een makkelijk patroon :-)
      En ja, super dat ik foto's toegestuurd kreeg om te zien hoe leuk ze staan!

      Verwijderen
  2. Wat leuk om te lezen en te zien.. :) Een klein bericht van de ontvanger, wat zijn we toch ontzettend blij met alle mooie mutsen, nogmaals heel veel dank Akkelien! Groetjes, Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Fijn als je creaties goed bevallen en gewaardeerd worden. Wat een lieve, blije koppies van die mannetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige foto's. En de muts past perfect!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's en fijn dat de muts goed past ..
    mooi hoor ...heel veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke mutsen! Daar ga ik ook eens voor zitten. En wat een stuk voor stuk lekkere bekkies op de mutsenfoto's. Mooie combi.

    BeantwoordenVerwijderen