{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 14 februari 2017

Dinsdag - poppendag Valentijnsdag

Dinsdag - poppendag Valentijnsdag


Zo vlak voor het weekend hoorde ik boven gerommel en ik ging eens even kijken wat daar aan de hand was. Ik zag de doos met stempels staan en Tibbe en Pippi waren druk bezig met de inhoud daarvan...



















"Wat zijn jullie aan het doen?" vroeg ik.
"We willen Valentijnspost sturen!" 
"Oké. Maar zijn jullie dan verliefd?"
"Nee, maar je mag ook een kaart aan vrienden sturen!"
En dat is natuurlijk waar. Ik was heel benieuwd voor wie deze post zou worden, dus keek ik eens even wat hier gestempeld werd.


Dat is leuk! Voor Lily, Bloem, Florian en Willy! Die wonen in België bij Rita. Ik vond het wel een heel lief plan van mijn poppen. 
En wat waren ze druk bezig! Best lastig, dat stempelen, je zien wel dat het een beetje bijzonder ging bij Tibbe's naam 😊

"'t Is nog niet klaar, hoor, er moeten nog kussen bij!" zei Tibbe en hij had de kruisjes-stempels al gevonden:

Tibbe is gemaakt door Haakjuffie

Alies bekeek het toen het af was:


Nu hopen we dat het op tijd in België was! We hebben een postzegel en een zoen op de enveloppe gedaan. De zoen is voor het Nederlandse stukje, de postzegel voor het laatste eind van de reis van deze brief:


Zelf heb ik ook wat Valentijnspost verstuurd. Ik ben benieuwd of het allemaal aankomt! Nu heb ik wel even tijd om te kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij de andere blogs. Misschien hebben zij ook Valentijnspost verstuurd of ontvangen!

Corina,
Elizabeth,
Mariam,
Mathilde,
Nienke,
Petra,
Prie Praat,
Ria 
Rita,
Rozemarijn  en
Sandra
En kijk ook even bij Angélique, erg leuke blog!

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

11 opmerkingen:

  1. Wat lief dat ze een kaartje sturen...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat een lieve actie van de poppen! Ik las bij Rita dat haar poppen er erg blij mee waren en dat het bij eentje zelfs het hoofd op hol heeft gebracht :-)
    Dankjewel voor de link ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk dat ze zelf een kaartje mogen sturen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief gebaar van de poppen. Ik kreeg ook een paar kaartjes uit blogland. Zo lief. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oho, wat een schatten heb jij daar! Ze hebben het hart op de goede plek zitten hoor. En ik las net dat de Valentijnsverrassing goed is aangekomen en dat Bloem, Florian en Willy helemaal in de wolken zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat een leuke blogje vandaag
    altijd leuk om post te krijgen
    heel veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, hij was op tijd, zooo lief van de poppen, maar ook van jou een lief briefje erbij, dankjewel! Dit was voor iedereen hier een leuke valentijnsverrassing!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lieve poppen zeg. Leuk dat je kaarten hebt verstuurd. groetjes, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een attente poppen en wat hebben ze die kaart mooi gestempeld. En ach en de b-tjes op zijn kop. Kniesoor die daarop let. Roosjemijn is inderdaad ook reuze druk geweest voor Valentijn. Er is ook in poppenland weer een hoop liefde uitgedeeld op de 14e.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk! Je poppen zijn geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen