{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 21 april 2017

Kleurrijke bloemen

Kleurrijke bloemen


Een tijdje terug verraste Lydia me met gehaakte bloemen:


Het is een patroon van Grietje Karwietje en je vind het hier. (Overigens: momenteel heeft Grietje Karwietje iedere week weer een fantastisch taartje/gebakje op haar blog, beslist de moeite waard!)

Lydia had bij het kleine bloemetje de steel niet opgevuld, in de grotere deed ze een potlood 😊 Het kan natuurlijk ook met een pijpenrager.

Wij namen dit haakideetje mee naar de handwerkavond en Christine en Hedy gingen hiermee aan de haak:


Christine maakte er een goudkleurig bloemetje van, Hedy koos voor geel met een oranje hartje. Zij hebben er pijpenragers in gedaan, daardoor kun je de steel nog wat in vorm buigen. En in de woonwinkel Sterk & sVeer waren wel een paar mooie vaasjes te vinden om ze leuk op de foto te zetten 😊


In het vorige lange paasweekend hadden wij drie gezellige lunches in vier dagen tijd. Bij een lunch kwam mijn broer met z'n gezin, o.a. om eieren te zoeken. Ze wilden nog wel een extra activiteit en deden een deel van de tulpenroute voor ze bij ons kwamen lunchen en eieren zoeken. Een erg leuk uitje, vertelden ze. Hier is de link naar meer informatie, het is een leuk idee voor de vakantietijd. Mijn broer had echt geweldig leuke foto's, beslist een kleurrijke aanrader! En ik kreeg dus:


70 tulpen! Mooi!

Bij een andere lunch kwam vriendin Irene met haar gezin. Ze nam voor mij een heel leuk cadeautje mee:


De nieuwste Simply Haken, het is al een leuk cadeau en er zitten ook nog cadeautjes bij!



Kort geleden als ik hier al een enthousiaste recensie over deze uitgave. Dus als je zeker wilt weten of je 'm ook nodig hebt, kan je daar meer over de inhoud lezen.

Dit weekend ziet er iets rustiger uit. En 't is volgende week vakantie. Meivakantie, en dat al in april, haha! Tijd voor veel happy momentjes! Dus als je volgende week wat minder van me leest of hoort, dan ben ik aan 't genieten 😊

Fijn weekend gewenst én fijne vakantie! Met veel happy momentjes!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Wat ben je verwend! 70 tulpen! Heerlijk. Fijne vakantie! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk de bloemetjes van Lydia. Ik heb er meerdere in verschillende kleuren over mijn haaknaalden. Een leuk en praktisch bosje bloemen :) Wauw 70 tulpen. Dat wordt een hoop bloeien in huis! en de Simply haken. Ik word zo hebberig van zulk soort bladen. Heel leuk allemaal. Fijn weekend en geniet van jullie vakantieweek Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die bloemen zijn heel mooi!
    Fijn weekend, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tof die bloemen, ook een ideetje om mee te nemen naar een volgende bijeenkomst van de kruissteekmiekes
    groetjes
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo fijn allemaal! Die bloemetjes, die mooie vazen, de gezellige lunchen, het superleuke tijdschrift,... Genieten maar :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Parachtig zoveel tulpen maar ja je gehaakte bloempje blijft langer staan. Hier ook vakantie dus een beetje rustig aan doen.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen