{ 'anonymize_ip': true }

maandag 3 april 2017

Mysterieuze dekens/Mystery Blankets

Mysterieuze dekens/Mystery blankets


Kennen jullie Breiclub.nl? Een leuke club voor handwerkliefhebbers 😊
Iedere dag een leuke nieuwe blog en als je lid bent ook nog veel leuke handwerkpatronen. 
Zelf heb ik al een paar keer iets voor hen mogen ontwerpen, bijvoorbeeld deze kussens:

Zie ook deze blog
De Breiclub is ook bekend van de Mystery Blankets. Dat doen ze al een paar jaar. Hebben jullie al eens zo'n deken gemaakt? Ik niet. Op zich wil ik graag vooraf weten wat ik maak en het in mijn eigen tempo doen. Ook materiaal en kleuren wil ik zelf bepalen. En toch.... ik ga meedoen en ik ben zeer blij verrast! Ik heb er zin in, want het ziet er echt super leuk uit!
Er is een gebreide versie en een gehaakte versie en beide dekens zijn in vier thema's te bestellen, namelijk Lente, Zomer, Herfst en Winter.

De gebreide deken is een ontwerp van de dames van Club Geluk. Hier zie je de kleurpakketten en een sneakpeak:


De gehaakte deken is een ontwerp van Lisanne Multem (van Draad & Praat) en hier zie je de sneakpeak en de kleurpakketten:


Ik ga de Zomer-deken breien, mijn hart ging gewoon huppelen van de kleuren in dat pakket!



Ik kan haast niet wachten! Zal toch moeten, want de pakketten worden pas in september verstuurd. 
Wil je meer weten, kijk dan beslist even hier. Je kunt je dan direct ook aanmelden en je eigen dekenpakket bestellen.

Hier is ook de link naar de facebookpagina van Breiclub.nl.

Dit onderwerp wordt vast en zeker vervolgd, ergens in het najaar!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.



4 opmerkingen:

  1. Wat een spannende cal. Niet weten wat je gaat maken. Ik zou voor de winter gaan als ik meedeed. Ik ga in ieder geval eens kijken. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jeetje dat duurt echt nog heel erg lang. Ik vind dekleuren erg mooi die je gekozen hebt. Ik zie dat de schaapjes er ook in zitten,die vind ik toch zo lief.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oef dan is de zomer alweer voorbij. Je zomerdeken zou dan mooi met de zomer zo'n beetje af zijn. Ik ben een oktoberkind en val voor de herfstkleuren maar er staat nog zoveel op mijn lijstje... Succes in oktober. We gaan je vorderingen hier vast wel zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, ik ben van januari. Ik had ook zo de winter kunnen kiezen, maar... ik heb ooit zo'n kleurenanalyse gedaan en ik blijk een zomertype te zijn :-) Ik vind het zo'n vrolijk pakket, helemaal blij mee, nu al! Alle pakketten zijn mooi trouwens.

      Verwijderen