{ 'anonymize_ip': true }

maandag 24 april 2017

Nieuw tijdschrift

Nieuw tijdschrift


Er is een nieuw handwerktijdschrift! De Yarnie:



Het is een uitgave van Breiclub.nl. Ik had al toegang tot het online exemplaar, maar ik blader toch liever in een echt tijdschrift en daarom heb ik 'm besteld. En ik moet zeggen: een mooi blad vol inspiratie!



De inhoudsopgave is verdeeld in de breitermen "Insteken", "Omslaan", "Doorhalen" en "Af laten glijden". Leuk gedaan 😊

In deze eerste uitgave is er aandacht voor de Mystery Blanket 2017. Een leuk artikel en ik heb nu nóg meer zin dit project (hier schreef ik al over deze deken).
Ik las kort geleden in de blog van Sietske, Siets aan de haak, dat zij één van de proefbreisters was. Hier lees je haar enthousiaste verhaal. 

In de Yarnie staan o.a. leuke columns van de ontwerpsters van de Mystery Blanket. Ook andere leuke artikelen, veel haak- en breipatronen en zelfs een recept voor hele leuke taarten!
De Yarnie kost € 5,50, is 96 bladzijdes dik en je kunt het hier bestellen. Als je lid bent van Breiclub.nl hoef je de verzendkosten niet te betalen, dát is wel een leuk voordeel.
Ik vind dat het heel mooi verzonden wordt: in een bubbeltjesenveloppe, zo komt het mooi kreukelvrij in je brievenbus.

Met dit tijdschrift en de Simply Haken heb ik voor deze vakantie genoeg inspiratie in huis!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


12 opmerkingen:

  1. Dat ziet eruit als een gezellig blad. Ik wens je in elk geval veel brei- en haakplezier in je vakantie. Nu het zonnetje er nog bij en een schappelijk temperatuurtje. Geniet er maar lekker van.
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, dit is compleet nieuw voor mij! Maar ik kijk een blad altijd graag van tevoren in en ik denk dat dit blad niet in de kiosk komt te liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat snap ik wel, ik heb 'm eerst online bekeken en zag toen wel genoeg leuks om 't blad te bestellen. Voor 't geld vind ik het een behoorlijk dik blad. Via die link naar waar je 't blad kunt bestellen kun je wel wat meer zien van de inhoud.

      Verwijderen
  3. het blad ziet er leuk uit zeg.
    en zag ook in 1 van de blogs een keycord is daar misschien ook een patroon van ik kan het namelijk niet vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welk keycord bedoel je, uit welke blog (datum?)

      Verwijderen
    2. hoi bedankt voor je reactie
      gaat om de blog van 24 november want hangt er aan mijn keycord heb echt alles af gezocht maar dan er nergens wat over vinden

      Verwijderen
    3. sorry vergeet te zegen dat ie uit 2014 komt

      Verwijderen
  4. Wat leuk dat er weer een nieuw blad verschijnt! Moedig ook om zoiets te doen in dit digitale tijdperk.
    Veel leesplezier!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk blad inderdaad voor wat ik ervan zag bij de preview op de site. De site is trouwens ook leuk. Ben jij lid van breiclub.nl? Succes met je inspiratie. We gaan het ongetwijfeld weer zien hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De prijs valt inderdaad mee, voor hetgeen je krijgt! Leuke tip, bedankt!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen