{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 9 augustus 2017

Zomer 2017 Raketijsje

Zomer 2017 Raketijsje


Zomer, dus tijd voor ijsjes!
En ijsjes kun je ook borduren, breien of haken. Kort geleden zag ik in het lijstje met vakantieprojecten van Wietske een patroon voor een gehaakte versie en die had ik nog niet. 
Ik had wel de perfecte kleuren in huis:


Dus ik kon direct aan de slag met dit patroon.

En ik haakte het ijsje. De achterkant vind ik iets minder, door de kleurwisseling:


De voorkant is helemaal goed:


Hier kun je meer lezen over mijn geborduurde raktijsje en hier over mijn gebreide raketijsje.

En zo wordt het toch een soort van verzameling..




In de maanden juli en augustus zijn De Breimeisjes in vakantiestemming. Wél veel blogjes, soms met een beetje "oud nieuws"  dat nog wel de moeite waard is. De poppen zijn op vakantie en toch iedere week in ieder geval een lijst met linkjes. Misschien wat minder reacties bij anderen. 
En ondertussen natuurlijk gewoon doorgaan met haken en breien 😊

Dus ook de komende tijd kun je rustig regelmatig komen buurten bij De Breimeisjes, gezellig! 
Geniet zelf ook van een mooie lange zomer en denk om de happy momentjes!




Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


12 opmerkingen:

  1. Lekker, raketjes ;-) Schattig gemaakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, lekker en weinig calorieen zo'n raketje😀

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk patroon! Mijn echtgenoot is dol op raketjes dus wie weet verras ik hem nog eens met zo'n sleutelhanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als dat geen zomer is! Ze lijken net echt...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Watceen mooie ijsjes van de breimeisjes *Ü*.
    Op YouTube staan filmpjes waarbij de kleurovergang (bijna) niet zichtbaar is. Hier is een voorbeeldje:
    https://youtu.be/t7Qe5oDaPrY
    Misschien iets voor een volgende keer?
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik maakte dit een beetje haastig, ik kan het zelf ook wel netter ;-)

      Verwijderen
  6. Je zou er zo een hap van nemen. Was het weer er maar wat meer naar (mopper mopper).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk he? Mijn kindjes spelen met een gehaakt raketje dat ik op vakantie haakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk he? Mijn kindjes spelen met een gehaakt raketje dat ik op vakantie haakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee, dit zijn blijvende ijsjes!

    BeantwoordenVerwijderen