{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 4 oktober 2017

Dierendag

Dierendag


4 oktober dierendag, dat is zo'n datum die vast staat. Nu hebben we zelf geen dieren, nou ja, in de tuin is van alles, we hebben best wel een "torteltuin", daar zijn vaak veel vogels en insecten te vinden. En de buurtpoesen vinden het hier ook heel interessant. 

Omdat het dierendag is vandaag dieren in de blog!

Te beginnen met de gehaakte dieren die ik dit jaar gemaakt heb:


Het paardje, de kipjes (mét patroon!), een (geplet) ratje en het hertje Dotje.

En bij mijn patronen vond ik nog twee dieren, die ook nog eens erg bij de herfst passen. Ik heb deze vosje-broche


Het patroon van deze broches vind je hier.


En... de spin!



Het patroon vind je hier. Al een oude blog, uit 2013! Ik zag dat een foto die ik van Facebook had gehaald verdwenen is en sommige links doen het ook niet meer, bijvoorbeeld doordat een blog niet meer bestaat. Jammer, zo gaan die dingen!

Ik wens iedereen een fijne dag, vooral de dieren 😊


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.



9 opmerkingen:

  1. Gehaakte dieren op dierendag zijn ook tof ;) ik moest wel ff glimlachen om de geplette rat, foei en dat op deze dag Hahaha ;) superleuk is ie trouwens, staat ook nog altijd op mijn lijstje om eens te maken. Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy dierendag! *Ü*
    Inderdaad jammer dat sommige links uit oude berichtjes niet meer werken of dat foto's verdwenen zijn...ook op mijn blog zag ik dat al een paar keer... Nou ja, dat hoort bij ons blogleven denk ik; zolang onze blogs maar niet verdwijnen!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan zal ik vandaag mijn diertjes ook maar in de kijker zetten!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Diertjes zijn altijd leuk om te haken
    Een fijne dag !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben fan van het paardje! Fijne dag! Xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die spin hoeft van mij niet vanmorgen zat er joekel hier in de kamer gelukkig was de bestrijder nog thuis en ik.... ben hem gesmeerd brrrrr.......
    Het paardje is lief

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die spin haha. Wel leuk. Ook een echt herfstdier trouwens en met halloween in aantocht ook heel toepasselijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jakkes, die spin! Gelukkig is die blauw, of ik was bang van je foto :-) Jouw kipjes vind ik nog steeds geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihihihi, wat een gezellige beestenboel! Het is echt spinnentijd; ik zag laatst een megaspin over het plafond kruipen. Ik had toen geen zin om hem meteen te vangen, maar nu... ben ik hem kwijt... Ieks! Wedden dat hij op het verkeerde moment opduikt en ik me een hoedje schrik? :-)

    BeantwoordenVerwijderen