{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 14 december 2017

Donderdag - dekendag Mooie verbindingen

Donderdag - dekendag Mooie verbindingen


Vanmiddag haak ik weer aan in de bibliotheek in Sneek! Daar heb ik al echt zin in, al heb ik zelf in de afgelopen vier weken geen enkele vordering gemaakt aan mijn eigen deken voor dit project, ik ben nog steeds zover:


Eigenlijk is 't wel iets groter, helemaal links heb ik er ook al wat zwart bij, maar dat zie je niet op deze foto. 
Gelukkig gaat het met de Grootste Gehaakte Deken ter Wereld beter! Ik volg dat, via hun Facebookpagina en via deze pagina: Haak je aan? Samenhaken is verbinden.
En via Instagram

In november waren er ruim 5100 dekens binnen, nog niet op de helft van december zijn daar al weer zeker 200 bijgekomen!

Ook zo'n fantastisch verhaal vond ik dit:
Een basisschool in Joure heeft ook een wereldrecord gehaald: het wereldrecord vingerhaken. Hier lees je de details, uiteindelijk haakten ze 71 kilometer, 761 meter en 70 cm. En wat moet je daar dan mee, vraag je je misschien af. Nou, dat gaat nu weer verwerkt worden in dat andere record, van die Grootste Gehaakte Deken van de Wereld!


Kijk, dat is dan weer een hele mooie verbinding!

En wat zijn er weer prachtige dekens gemaakt. Ik laat er hier een paar zien:





Zo leuk, zoveel verschillende dekens, de een nog mooier dan de ander. En de inspiratie komt overal vandaan. Ik zag nu al weer een heel leuk ontwerp geïnspireerd op de royal wedding, met een prachtige kroon 🙂
Ik word altijd blij van de mooie foto's én verhalen op de Facebookpagina's en het Instagramaccount.

Je kunt hen nu ook op een andere manier steunen. Via de website vrijwilligersprijzen.nl kun je je stem uitbrengen voor een mooi vrijwilligersproject:



Je kunt even rondkijken op die site om te kijken wie je je stem gunt. Het zal je niet verbazen dat ik mijn stem hier plaatste.

Nog wat prachtige dekens die ik langs zag komen:
Wij haken vanmiddag dus aan in de bieb in Sneek,van 14.30 - 16.00 uur. 
Voor 2018 staan de volgende data genoteerd: 
- 11 januari
- 15 februari
- 15 maart
- 12 april
- 17 mei


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen: