{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 1 december 2017

Happy Aan de Haak

Happy Aan de Haak


Dinsdag lag er hele leuke post in mijn brievenbus, het tijdschrift Aan de Haak:

Het is een Special, met veel patronen voor "Hoodies en warme wintergoodies". Echt hele leuke patronen! En er staan ook nog wat andere patronen in, ik zag patronen voor sokken, een avondtasje een lang vest en...


Armbandjes! En dat patroon is van mij 😊


Er staat zelfs een foto van me bij en mijn blog. Vind ik natuurlijk heel leuk en dit is beslist een happy momentje voor mij! Ik had overigens veel meer armbandjes opgestuurd, in nog veel meer kleuren.


Deze Aan de Haak is vanaf vandaag ook in de winkel te koop, voor het geval dat je geïnteresseerd bent. Ik vind 'm heel erg leuk 🙂

En vanwege dat happy gevoel deel ik vandaag ook nog een vrolijk haakideetje.

Lydia vond het, het zijn eigenlijk feestelijke rondjes en je kunt er een slinger van maken. Lydia kocht direct een bak kralen en maakte er vast een paar: 



Het patroon vind je hier. Wij vonden ze ook geschikt als feestelijke ornamenten, zou zelfs goed in de kerstboom kunnen hangen. We namen dit idee mee naar onze vorige handwerkavond en daar werden er ook een paar gehaakt:


Linksboven is gehaakt door Christine, ze gebruikte o.a. goudkleurig garen en haakte er twee en dan aan elkaar. En superhandig, direct een ophanglusje eraan! Rechtsonder is gehaakt door Hedy, prachtig met dat wit en ook een beetje goudkleur!
Je kunt eindeloos variëren met het patroon. Je zou zelfs toeren met vasten en halve stokjes kunnen gebruiken. 

Ik heb dit weekend andere plannen, ik ga o.a. schaatsen én Sinterklaas vieren. Ik heb er zin in!

Ik wens jullie ook een heel fijn weekend, mét happy momentjes! 🍀


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik stond toevallig gister met de Aan de Haak in de handen in de winkel maar heb m toch weer terug gelegd omdat ik vermoedde dat er 1 dezer dagen misschien wel een nieuwe aan zou komen ;) haha dan heb ik dus wel goed gegokt. Wat leuk joh dat je erin staat! Nou die moet ik binnenkort dan toch echt ff halen he! En leuk het patroontje van de armband. En die van de ornamenten ook trouwens. Ik vind m in de wit met gouden uitvoering ook echt gaaf zeg!
    Fijn weekend!
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een feestje! Nu ben ik dus een beetje bevriend met een bekende Nederlandse :-) Proficiat en geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je wordt nog een beroemheid Akkelien. Leuk dat je in Aan de Haak staat. Ik ga eens even kijken of hij hier in de buurt te verkrijgen is. Fijn weekend, zowel op de schaats als met de Sint. Ik hoop dat je een gezellig pakje in je surprise vindt! Groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is leuk! Net als de armbandjes. De kleurmix bandjes zijn ook erg gezellig. Gelukkig zie ik die dan toch op je blog. Ook die wil ik toch eens maken :)
    Gezellig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die in het blad zijn wel de verbeterde versie 2.0 natuurlijk :-)

      Verwijderen
  5. Gefeliciteerd! Wat leuk dat je bandjes in zo'n mooi blad geplaatst zijn!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij was hier nog niet binnen maar ik hoop morgen wel het is mijn favorite blad

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zoo dat is leuk Akkelien. Gaaf hoor.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf, jij wordt echt beroemd!
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier een heel speciaal gevoel van krijgt :-)
    Het zijn ook leuke armbandjes, maar ook de ornamenten zijn erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. yeh.... ik heb hem straks lekker bladeren :))))

    BeantwoordenVerwijderen