{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 20 november 2012

Kikker

Kikker

Op de blog van Daniëlle zag ik inspiratie voor mijn blog van vandaag.



Dit is een opkikker-smiley. Een eigen haak-ideetje. Zo'n kikkertje is snel gehaakt en leuk om mee te sturen met een kaartje naar iemand die een opkikkertje kan gebruiken.



Nog een kikker, naar een patroon uit het boekje "Schattige huisdieren haken" van Brigitte Reed. Een erg leuk boekje, hoewel ik moet zeggen dat de meeste dieren uit het boekje voor mij geen huisdieren zijn ;-) 





En nog zo'n kikkertje, nu met een lusje om 'm op te hangen. Dan schijnen sommige mensen ook handig te vinden :-)
Mijn kikkers zijn ook te vinden op de site van De Breimeisjes: bij Van harte.

Kijk hier maar even op de blog van Daniëlle, voor het begin van haar vervolgverhaal over kikkers en vervolgens hier en dan nog hier

Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

3 opmerkingen:

  1. Leuke kikkers. Goede inspiratie gevonden bij daniëlle, die kan er ook wat van! Ze maakt ook echt mooie dingen. En jouw kikkertjes wil ik graag ontvangen, ze zien er zo echt uit :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai Akkelien, ben helemaal opgekikkerd door jou vrolijke kikker. Straks ben ik er nog op verkikkerd...
    ;-)
    grtjs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen