{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 24 januari 2013

Oplossing

Oplossing


Een lifehammer in de auto, ik hoop 'm nooit nodig te hebben! Toch wel een belangrijke accessoire. Alleen die houder, dat is zo'n onding! Je moet het in de bekleding van de auto prikken, maar het ligt iedere keer los! Kortom: ergernis.
En ineens wist ik de oplossing! En dat met U.W.Y.H. Zo'n leuke term die ik eens tegenkwam in blogland en na enig gegoogle ontdekte ik dat de betekenis Use What You Have is. 
In mijn naaidoos vond ik brede elastiek (in een rondje genaaid, komt vast uit een broek of rok of zo?) en klittenband had ik ook in huis. Dat gebruik ik o.a. voor de gebreide hoesjes.


Twee stukken elastiek naast elkaar vastgezet (niet erg netjes, er was iets mis met de spanning) en aan beide zijkanten een stuk klittenband. 


Mooi breed, zo blijft die hamer wel zitten en is er ook nog eens eenvoudig uit te halen.


Nu moet ik alleen het glow-in-the-dark-"dingetje" (helemaal links) van de oude houder nog op het elastiek bevestigen. Daar attendeerde m'n zoon me op. Had ik nog nooit gezien..... Verder kan dit onding weg, wat mij betreft. 

Deze keer dus een praktisch ideetje. Morgen weer wat meer kleur!

Liefs van De Breimeisjes!




1 opmerking:

  1. Het hoeven niet altijd van die dure spullen uit de winkel te zijn. Je ziet als je een beetje handig bent, dan komt er wel een goede oplossing uit de bus.
    Knap bedacht.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen