{ 'anonymize_ip': true }

maandag 14 januari 2013

Zelfgemaakte cadeautjes

Zelfgemaakte cadeautjes


Gisteren was mijn nichtje Saskia jarig. 13 jaar alweer. Wij gingen natuurlijk op verjaardagsbezoek! Met cadeautjes! Dit nichtje is creatief met fimo-klei, daar had ik het in een eerdere blog al eens over. Ze kreeg van ons dan ook o.a. een paar kleuren fimo-klei. En omdat ze ook graag bakt, had ik voor haar een mooi taartje gehaakt, een combinatie van een taartje uit het boekje "Zoetigheden haken" en de slagroom van Grietje Karwietje.



En zelf kreeg ik ook nog een cadeautje van Saskia: dit mooie roosje van fimo. Ik vind het echt heel mooi gemaakt en ben er erg blij mee.



Saskia heeft nog veel meer mooie dingen gemaakt en ze laat het zien op haar website!

Nu ga ik bezig met de voorbereidingen voor de brei-avond, vanavond in de huiskamer van Katrein Kunst. Daar hebben De Breimeisjes weer veel zin in!

Liefs van De Breimeisjes!

5 opmerkingen:

  1. Leuk cadeautje en dat roosje is heel cool! Zelfgemaakte cadeautjes hebben veel meer waarde!
    Goed gedaan Akkelien.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zijn de gebakjes van zoetigheid maken.
    En de ketting met het roosje is prachtig.Een zelf gemaakt cadeautje word zeer gewaardeerd,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi taartje en nog caloriearm ook.
    en wat een mooie ketting, zo fijn afgewerkt.
    Ik lees op facebook dat het niet gelukt is om je blog om 8.00u te plaatsen.
    Anders moeet je de mail nog eens terug sturen, kan ik hem nog eens nalezen en zien of er toch geen fout is ingeslopen.
    Nog veel plezier deze avond bij Katrien.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daniëlle, ik probeer het eerst nog een keer. Misschien heb ik wel iets vergeten van je aanwijzingen!

      Verwijderen
  4. Hoi Akkelien, wat maak jij toch leuke cadeautjes voor iedereen. Je zal ze toch krijgen. Alhoewel, ik ben ook eens enorm door jouw verwend en als ik even op zij kijk, geniet ik er weer van. Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen