{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 1 februari 2013

Hello Kitty

Hello Kitty


Al rond kijkend in blogland vind je altijd inspiratie. Zo vond ik een hele tijd geleden een erg leuk patroon voor een Hello Kitty. Een vriendin van mij heeft daar iets mee, dus voor haar haakte ik dit exemplaar: 


Toen vroeg een andere vriendin of ik er nog één wilde haken. Ze wilde deze cadeau geven aan een vriendin in Hongarije. Ik vond het leuk om een Kitty met vergeet-me-nietjes voor haar te haken: 

De vriendin in Hongarije blijkt ook een blog bij te houden, o.a. over hun camping aldaar. Nu kreeg ik een linkje toegestuurd en daarop kon ik zien waar deze Kitty terecht gekomen is: hier. Leuk! Ik heb de beide Kitty's gehaakt naar het patroon dat je hier kunt vinden.

Vandaag heb ik club met m'n breimeisjesvriendin, maar daarover een andere keer meer. Verder hoop ik in het weekend wat werkjes af te ronden, dan heb ik volgende week weer genoeg om over te "bloggen"!

Iedereen vast een fijn weekend gewenst!

Liefs van De breimeisjes!

8 opmerkingen:


  1. Kitty goes international!
    Eerst heel Nederland door, waarbij ze nog een aantal dagen als vermist werd opgegeven. Vervolgens naar Hongarije. En wie weet uit welke werelddelen ze al allemaal is en misschien nog wel wordt bekeken....

    En ze blijft schattig!

    Liefs en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat was toen een mooie stunt, met mijn verkeerde adressering..... :-)

      Verwijderen
  2. Wat een hele mooie Kitty. En wat lief dat je het patroon wilt delen. En via internet bestaan er geen grenzen meer, en zo zit voor je het weet jou Kitty in Hongarije.
    Grtjs en fijn weekend
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik deel de link, het is niet mijn patroontje, ik heb het gevonden op internet, ook weer via een tip. Ik heb zelf wel iets aangepast, vooral dat ik het spiraalsgewijs gehaakt heb.

      Verwijderen
  3. Ongelooflijk mooie Kitty's heb je gemaakt, ze gelijken echt wel treffend! Heel knap gedaan en proficiat dat zelfs in Hongarije je bekend bent nu!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk he, die Kitty's

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo verkoopt u die hello kitty sleutelhangers?

    Groetjes Kristina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat is de bedoeling? Mail me maar op debreimeisjes@gmail.com

      Verwijderen