{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 28 februari 2013

Nugget

Nugget


Gisteren had ik m'n leuke gebreide kipje in de blog, naar het patroon van Wieke van Keulen. Vandaag ben ik ineens heel druk voor de workshop morgen op het RSG in Sneek, voor het goede doel Alpe d'Huzes. Ik blijk namelijk volgeboekt te zijn! Dat vind ik wel een beetje spannend!
In deze blog laat ik nu een kip zien die ik al eerder gemaakt had.


Dit is Nugget. Nugget heeft een hele tijd meegereden in de auto van de Deeltijdschrijver, mijn echtgenoot. Nugget is dan ook behoorlijk verkleurd. Het is wel een heel leuk patroontje (van Rina Soffers). Het andere Breimeisje heeft er ook een paar gemaakt:


Nugget staat nu naast mijn gebreide kipje en de kipjes van het andere Breimeisje mogen bij haar weer de kamer in Paasstemming brengen! Deze kipjes staan ook op de website, op de lentepagina. Wel leuk om even te laten zien! Nu ga ik snel verder voor m'n workshop!

Liefs van De Breimeisjes!

4 opmerkingen:

  1. Leuk kippetjes.
    En succes met de workshop
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele andere kip dan die van Wieke, maar zeker ook een leuke kip.
    En wat een leuk nieuws dat de workshop is volgeboekt.
    Ga er maar voor.
    We lezen het resultaat nog wel eens.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook een leuk kippetje, maar ik zie de gebreide versie liever, die heeft iets met haar lange poten...
    Succes met de workshop!
    Groetjes,rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zie je wel: haken is hot! Hartstikke leuk dat hij volgeboekt is. Veel plezier en succes morgen!
    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen