{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 27 juni 2013

Freubelen

Freubelen


Wat is het een geweldig leuk idee, die freubelclub van Katrein Kunst en Kekootje! Steeds verrassen deze dames ons met leuke werkjes!
We hadden deze week de laatste freubelclub voor de zomerstop en omdat we steeds zo blij worden van alles wat we daar doen, hadden De Breimeisjes een cadeautje voor de dames! Voor allebei zo'n leuk cadeauzakje. Dát hebben we in ieder geval geleerd tijdens het freubelen!


En wat zat er in? Lydia maakt hele leuke kettingen en ik haakte iets zomers:


Die slippertjes komen van deze leuke blog, kijk hier voor het patroon. Ik maakte er broches van door een speldje mee te haken op de achterkant: 

Hoe doe je dat? Kijk hier!


Bijna zomervakantie. Heerlijk idee! Nu het weer nog!

P.S. Doen jullie al mee aan de give away?

Liefs van De Breimeisjes!

5 opmerkingen:

  1. Die meiden werden weer lekker verwend. Ik had de slippertjes al gezien als sleutelhanger. Ik vind dit ook wel een goed idee!!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blijft leuk om ze voorbij te zien komen:-)! Wat een goed idee als broche!! Ik heb ook nog steeds geen 'zomergevoel', vraag me steeds meer af of dat er dit jaar wel gaat komen...Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die slippertjes zijn zo leuk! Ik haakte voor mijn dochter en vriendinnen een jaartje terug. Vind het idee om er broches van te maken heel leuk. Is weer eens iets anders dan een sleutel/telefoonhanger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gefreubeld alweer! Die slippers ken ik al langer, heb ik al meermaals gemaakt als sleutelhanger, maar als broche is een tof idee!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen