{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 26 juli 2013

Rommelmarkt

Rommelmarkt


Het was rommelmarkt, in IJlst. Dat is mijn geboorteplaats en het ligt vlakbij mijn woonplaats Sneek. Overigens: ze behoren allebei tot de elf steden van Friesland.
Maar goed, de rommelmarkt. Ik was net heel goed bezig geweest en had eens opgeruimd in mijn hobbykamer/logeerkamer. Best wel het een en ander weggegooid, beter ingedeeld, dat soort dingen. Nee, nog niet genoeg om vol trots foto's op de blog te plaatsen. 

En toen was er dus de rommelmarkt. En ik vond heel erg leuke dingen!






Manlief moest wel een beetje zuchten.... Vooral vanwege die stolp. Maar wat ben ik blij met mijn schatten! En dat voor bij elkaar € 4,20 en oké, nog een euro entreegeld. 
Daar kunnen we weer heel wat plezier van hebben!

Heel fijn weekend gewenst!

Liefs van De Breimeisjes!


3 opmerkingen:

  1. Wat kei leuke schatten heb je gevonden. Morgen ga ik ook naar de rommelmarkt. Verheug me er al weer op.
    Nog een fijn weekend.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige schatten heb je meegebracht en dit voor zo weinig geld, we zijn toch snel tevreden met rommel zoals de mannen dat zeggen. Morgen hier ook rommelmarkt, hopelijk vind ik nog wat :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, wat herkenbaar! Maar je hebt heel leuke spullen gevonden! Heel veel plezier ermee.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen